האם כדאי לרכוש את Scarlet למרות היעדר סקארט?

  • פותח הנושא פותח הנושא bilbul1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bilbul1

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הי ליאור, אני שוקלת לרכוש את סקרלט של LG דגם 42LG60FR, וקראתי את ביקורתך המקיפה בנושא, וכעת אינני משוכנעת לגבי העניין. הסוגיה המרכזית המטרידה אותי היא העדר חיבורי הסקארט. לפי מיטב הבנתי (המצומצמת בנושא, עלי להודות), זהו החיבור האידיאלי לקליטת שידורים אופטימלית וחיבור הממיר (של HOT במקרה שלי) אל חיבור
ה- S-Video יציג תמונה פחות איכותית. שוחחתי עם HOT, ולטענתם הדבר אינו משמעותי מכיוון שאוכל גם להשתמש בממיר הקיים, או לחילופין לרכוש ממיר HD ואז אקלוט את השידורים ברמת HD, למרות שהם משדרים HD Ready.

מכאן, שאני מבולבלת לחלוטין, ולא יודעת האם לרכשה או לא. המוכרים בחנויות, כמובן, מעודדים אותי לעשות זאת וגורסים שהחסר בחיבורי הסקארט לא צריך להוות גורם מונע לרכישה. עם זאת, אני תוהה: האם כדאי לרכוש טלויזיה, הנחשבת איכותית ואמורה להציג תמונה שכזו, כאשר לא אוכל לצפות בה באמצעות החיבור האופטימלי המדובר?

אנא הושע :)
 

אני שוקלת לרכוש את סקרלט של LG דגם 42LG60FR, וקראתי את ביקורתו המקיפה של ליאור בנושא, וכעת אינני משוכנעת לגבי העניין. הסוגיה המרכזית המטרידה אותי היא העדר חיבורי הסקארט. לפי מיטב הבנתי (המצומצמת בנושא, עלי להודות), זהו החיבור האידיאלי לקליטת שידורים אופטימלית וחיבור הממיר (של HOT במקרה שלי) אל חיבור
ה- S-Video יציג תמונה פחות איכותית. שוחחתי עם HOT, ולטענתם הדבר אינו משמעותי מכיוון שאוכל גם להשתמש בממיר הקיים, או לחילופין לרכוש ממיר HD ואז אקלוט את השידורים ברמת HD, למרות שהם משדרים HD Ready.

מכאן, שאני מבולבלת לחלוטין, ולא יודעת האם לרכשה או לא. המוכרים בחנויות, כמובן, מעודדים אותי לעשות זאת וגורסים שהחסר בחיבורי הסקארט לא צריך להוות גורם מונע לרכישה. עם זאת, אני תוהה: האם כדאי לרכוש טלויזיה, הנחשבת איכותית ואמורה להציג תמונה שכזו, כאשר לא אוכל לצפות בה באמצעות החיבור האופטימלי המדובר?

אנא הושיעו
 
יש הבדל מסויים בין סקארט RGB לבין S-VIDEO, אבל לא מדובר בהבדל מהותי, לצערנו, רבים מדגמי הטלויזיות שנמכרים כיום אינם כוללים חיבורי סקארט.
 
אם הסקראט הוא החיבור האולטימטיבי-מדוע חברות גדולות של מותגים לא כוללות אותו
בהרכב של חיבורי טלויזיה
 

סקארט הוא תקן אירופאי ומופיע בדגמים שמיועדים לאירופה.
הדגמים הללו יקרים יותר בהשוואה לדגמים אסייתים או כאלו שמיועדים לדרום אפריקה ואלו הדגמים שמגיעים לישראל.
 
"יש הבדל מסויים בין סקארט RGB לבין S-VIDEO, אבל לא מדובר בהבדל מהותי, לצערנו, רבים מד

מדגמי הטלויזיות שנמכרים כיום אינם כוללים חיבורי סקארט".
ליאור,
1 . מה ההבדל בין חיבור סקארט RGB לבין חיבור RGB PC שיש בטלויזיה ?
2. האם ניתן לחבר חיבור ממיר יס מסקארט לקומפונט עם תוצאות צפייה טובות -ללא חיבור טרנסקודר באמצע,בהנחה שה LCD אינו FULL HD אלא רק HD ריידי ?
תודה
 
1. זה לא תואם האחד לשני.
2. אי אפשר, סקארט בממירים לא מוציא אות קומפוננט, אין קשר לרזולוציה של המסך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור