האם יש לי צורך ב HDMI 1.4 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא gal75
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
היי
קראתי את המאמר על התקנים השונים וגם חיפשתי בפורום, אולם לא ממש מצאתי תשובה לשאלה שלי.
יש לי את הרסיבר של אונקיו, ה TX SR308 שתומך בתלת מימד ולמעשה ממתג את כל הציוד שלי בכבל אחד למסך ה LG LW570Y.
אני צופה בסרטי התלת מימד ללא כל בעיה, אך האם יש לי צורך לרכוש 2 כבלים בתקן 1.4
(אחד יוקדש לחיבור מה XTREAMER לרסיבר, והשני מהרסיבר למסך עצמו)
האם זה יוביל לאיכות טובה יותר? האם זה נחוץ?
אשמח לעזרתכם,

תודה
גל
 

1.4 מיועד לתלת מימד, הכבל צריך להיות איכותי, והמספר על הכבל טוב רק אם זה מחברה מוכרת ולא יצרן קיקיוני...
זה לא אומר שכבל טוב 1.3 לא יעשה את העבודה...
 
אם אתה רואה כעת סרטי תלת מימד ללא בעיה, אז הכבל שלך מספק.
 
אם אתה רואה כעת סרטי תלת מימד ללא בעיה, אז הכבל שלך מספק.

אני עדיין מנסה למצוא תשובה לשאלה מעניינת...

בצעתי ניסוי בלחבר כבל שרשום כ1.3 ולראיתי סרט תלת מימד מצויין ללא שום בעיה. התקשורת בין המכשירים הייתה ללא בעיה.
אומנם לא בצעתי עם כבל בתקן יותר ישן אבל מה שעשיתי זה לקחתי שני כבלים 1.3 וכבל 1.4, חתכתי, השוותי בין הגידים והכל היה זהה.
המידע ברשת ובאתרים שהכבל הוא לא משחק תקפיד אלא שהמכשירים יהיו בעלי גרסת תוכנה 1.4 בעל מעבד גרפי זהה. הכבל הוא רק מקשר בינהם...

בכבלים יקרים יותר יש שוני בעובי גיד מרכזי של פינים 2,4,6,12,14 אך אני לא בטוח שזה קשור...

בחלק מהפורום יש מידע חלקי ובחלק מידע חסר עקב סגירות רבות של שרשורים..

האם יש "קומבינה" או שבאמת יש שוני משמעותי בין הכבלים??

אני יודע שהרבה אנשים נכנסיםלחנות, לוקחים את הקופסה שרשום עליה 1.4, משלמשים על הכבל יותר כסף ויוצאים מהחנות... האם זו דרך נוספת להרוויח?
 

מה היה המקור שלך של התלת מימד ?
האם זה היה נגן בלו-ריי או שניגנת SBS 3D מסטרימר??
 
תודה רבה לעונים.
כן, אין שום בעיה בניגון סרטי תלת-מימד על המסך דרך הסטרימר.
מדובר בכבל 1.3 ולא הייתי מגדיר אותו כאיכותי, לעולם לא רכשתי כבל "איכותי".
כעת נותר רק לראות כיצד מתגברים על הדיליי בסאונד שיש בין המכשירים השונים.
בקרוב גם אחווה את דעתי על המסך, אחרי שאשתפשף בו מספיחק עם תכני 3D, גיימינג והמרה מדו לתלת.
 
לפי התגובה שלך אני מבין שמדובר בקבצי SBS ? ולא כותרי BD מלאים של תלת מימד ??
 

כן, קבצי SBS.
עד כמה שאני יודע, הסטרימר (והמסך) לא מתמודדים עם כותרים מלאים של תלת מימד.
 
קודם כל, כבל 1.4 נועד לנגני בלו ריי.
שנית, כבל של 40 שקל יעשה את אותה העבודה בדיוק כמו כבל של 200 שקל. לא יהיה הבדל כהוא זה. הכבל מעביר אותות דיגיטליים. או שעובד או שלא. אין באמצע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור