האם יש כאן מישהו שיש לו פלאזמה מדגם

  • פותח הנושא פותח הנושא AA71
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AA71

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
0
פנסוניק "pv 700 50 אני צריך לברר תופעה מסוימת
שיש אצלי במסך הנ"ל
תודה
 

סקרנו אותה בזמנו, מה התופעה?
 
כן אני יודע וזה עזר לי להחלטה
יש בעיה שחוזרת וקוראת שוב לאחר שהחליפו לי כבר מסך
בעקבות תלונה שכזו (קרה ב 2 מסכים זהים)
ברמקול שמאל יש רעידות ורעשים של משהו פנימי שזז (מתכתי)
וזאת בתדרים מסוימים זה כבר המסך השני שתופעה זו קוראת .
אני שוקל האם להשאיר את המסך אצלי
התמונה שלו יפה אך קצת מגורענת .
ונושא הסאונד מפריע מאוד .
 
כשאתה מחליש ווליום הרעש מפסיק?
 

אז כך ליאור
זה קורה רק בתדרים מסוימים הנמוכים (באס) ולא תמיד
אבל בתדרים ספיציפיים ממש רעידות עם רעש צורם ומעצבן
זה קורה שאני שומע בעוצמה סטנדרטית משו כמו 40%
מהעוצמה המקסימלית וכשהבס מכוון ל 70% מהעוצמה המקסימלית
אישרו לי שוב החלפת מסך חדש לאחר שהיה כאן טכנאי בכיר
וזאת לאחר שהתלוננתי על תמונה גרעינית והטכנאי הצליח לזהות
שאני צודק בהבחנתי . הטכנאי נכנס למסך של טכנאים ועשה כיוון כל שהוא שגרם למסך להיות בעל תגובה איטית ומריחות.
ראיתי זאת גם דרך תוכנת הכיול שיש שם סוג של מטוטלת שמראה את זמן התגובה וזה ממש מורח את החץ
אני שוקל האם לחזור לחנות ולבטל את העיסקה .
למרות שאני מחבב את המסך .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור