LCD האם יצאתי בזול??

  • פותח הנושא פותח הנושא Yy21
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yy21

חבר אתר
הודעות
45
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי שאלה
קניתי סוף סוף אתמול LCD 32' של פילפס 5404H במחיר של 3100 ש"ח ב 12 תשלומים + איזה קבל שבא לי [HDMI SCART וכו....]
האם יצאתי בזול ?
Yy21
 

תתחדש.
לא ערכת סקר מחירים?
 
אני לא יודע אם זו השוואה נכונה,אבל
אחיינית שלי קנתה 32 של סוני ב2500 ש"ח
כולל מתקן תלייה
 
יש גם דגמי 32" ב- 6,000 ש"ח ויותר...
 

ערכתי השוואה רק בין 3 חניות וגם הם נקראים "יקרנים" ניראה לי
שקם,טרקלין,בסט ביי
הכי זול שהביאו לי זה 3200 בלי כלום
 
זאפ כבר מזמן לא רלוונטי להשוואת מחירים,
השוואות עושים רק בחנויות .
 

תלוי באיזה חנויות.
אם זה בחנויות קטנות אז יכול להיות שתמצא מחירים דומים לזאפ, עם מיקוח תוכל לקבל מחיר יותר נמוך.
אני קניתי LCD של סמסונג וחנות מומלצת בזאפ הביאו לו מחיר זול ב-600 שקל מהמחיר ששקם אלקטריק הציעו ועוד בתנאים טובים יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור