LCD האם באמת צריך "אל-פסק"?

  • פותח הנושא פותח הנושא predator0357
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

predator0357

אוהב את התחום
הודעות
70
מעורבות
0
נקודות
0
היי
היה אצלי טכנאי של סמליין ואמר שרצוי ואף מומלץ בחום לקנות לטלוויזיה (סמסונג 40EH500 LED) אל פסק בכדי שאם יש הפסקת חשמל ובנוסף לייצב את החשמל וכך לשמור על הטלוויזיה, אז השאלה שלי האם באמת צריך כי עד כו אני חודשיים בדירה ולא היה הפסקת חשמל הנפילה כול שהיא:בעד:.


תודה על העזרה,

איתי.
 

א. הפסקות חשמל יהיו, זה לא משהו שתלוי בך.. דווקא עכשיו..
ב. זה נכון כי ציוד יכול להשרף כתוצאה מכך.. תלוי בטיב הרכיבים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור