R rtdshir חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 17/1/09 #1 שלום לכולם ברצוני ליבאות מסך פלזה מאירופה שאלתי היא כזאת האם ניתן להביא אותה במשלוח אווירי או שיש בעיה להטיס מסכי פלזמה? תודה רבה מראש
שלום לכולם ברצוני ליבאות מסך פלזה מאירופה שאלתי היא כזאת האם ניתן להביא אותה במשלוח אווירי או שיש בעיה להטיס מסכי פלזמה? תודה רבה מראש
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 17/1/09 #2 לפי מה שידוע לי, אז אפשרי, רק שהמסך צריך להיות מובל בעמידה ולא בשכיבה.
R rtdshir חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 17/1/09 #3 ליאור איפה עוד אפשר לקבל תשובות? נכתב ע"י liorkoren: לפי מה שידוע לי, אז אפשרי, רק שהמסך צריך להיות מובל בעמידה ולא בשכיבה. לחץ כדי להרחיב... אתה אומר שאינך בטוח, יש מקום שתוכל להמליץ עליו שאוכל לשאול ב-100% כי פשוט חבל לי על הכסף תודה רבה
ליאור איפה עוד אפשר לקבל תשובות? נכתב ע"י liorkoren: לפי מה שידוע לי, אז אפשרי, רק שהמסך צריך להיות מובל בעמידה ולא בשכיבה. לחץ כדי להרחיב... אתה אומר שאינך בטוח, יש מקום שתוכל להמליץ עליו שאוכל לשאול ב-100% כי פשוט חבל לי על הכסף תודה רבה
T the01jackal אוהב את התחום הודעות 75 מעורבות 0 נקודות 6 17/1/09 #4 אין שום בעיה מלבד שעליך לקנות בארופה ולבקש מהחנות שתשלח לך את המסך ב: פדקס, TNT , או פליין קרגו. מיותר לציין שההוצאות עליך. חוץ מזה כל המיסים חלים עליך. כך שלא נראה לי שכדאי בכלל מבחינה כלכלית.
אין שום בעיה מלבד שעליך לקנות בארופה ולבקש מהחנות שתשלח לך את המסך ב: פדקס, TNT , או פליין קרגו. מיותר לציין שההוצאות עליך. חוץ מזה כל המיסים חלים עליך. כך שלא נראה לי שכדאי בכלל מבחינה כלכלית.