D diabolo חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 28/12/08 #1 רציתי לדעת מה דעתכם על הlcd הזאת Hitachi L42X01 אני צופה 90% תכנים של hd ו10% של sd וצופה במרחק של 2 מטרים מה דעתכם על המסך? זה דחוף מאוד כי אני אולי יקנה אותה מחר תודה
רציתי לדעת מה דעתכם על הlcd הזאת Hitachi L42X01 אני צופה 90% תכנים של hd ו10% של sd וצופה במרחק של 2 מטרים מה דעתכם על המסך? זה דחוף מאוד כי אני אולי יקנה אותה מחר תודה