D dagasex חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 18/12/11 #1 החלטתי שאנחנו סוגרים היום עסקה ולוקחים את הדגם 7606 (42"). אני אהבתי מאוד את התמונה, אבל רציתי לדעת דעה אישית של עוד משתמשים. מה דעתכם עליו? נערך לאחרונה ב: 18/12/11
החלטתי שאנחנו סוגרים היום עסקה ולוקחים את הדגם 7606 (42"). אני אהבתי מאוד את התמונה, אבל רציתי לדעת דעה אישית של עוד משתמשים. מה דעתכם עליו?
J jjwz אוהב את התחום הודעות 145 מעורבות 0 נקודות 0 18/12/11 #2 תקרא את הבקורת על המסך הזה בקישור הבא: http://www.digitalversus.com/tv-television/philips-42pfl7606h-p11502/test.html
תקרא את הבקורת על המסך הזה בקישור הבא: http://www.digitalversus.com/tv-television/philips-42pfl7606h-p11502/test.html