דחוף - D25 של פנסוניק או C6900 של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא laly111
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

laly111

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
היי כולם,

אחרי חיפושים מרובים אני מתלבט בין Panasonic D25 לבין Samsung C6900
אני אישית יותר אוהב את התמונה של הפנסוניק (זה לפחות מה שראיתי בכמה חניות) אבל הרבה המליצו מאוד על הסמסונג.
יש שאמרו לי (גם כאן בפורום) שהשירות של יורוקום (פנסוניק) לא טוב.

ליורוקום (נותן השירות של פנסוניק) יש מבצע עד ערב החג שמי שקונה טלויזיה מקבל התקנה חינם + התקנה על הקיר חינם + אחריות מלאה ל-5 שנים.

לכן, זה דחוף לי כי אם אני בסוף אלך על הפנסוניק אז אני חייב לקנות היום/מחר.

תודה למי שיוכל לעזור.
שיהיה חג שמח :)
 

שכחתי לציין שמדובר ב-42" פנסוניק ו-40" סמסונג
 
יש פרסומת עכשיו שיורוקום נותנים 5 שנות אחריות מלאה . תבדוק אם זה תקף גם למסך הזה שאתה קונה .
 
יש לי את הסמסונג הזאת ואני ממליץ מאוד מאוד בחום עליהם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור