דחוף! מתלבט בין שני דגמים - PFL3606H או LE5500

  • פותח הנושא פותח הנושא sarelnet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sarelnet

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שתיהן עם ממיר, גודל 42" ו-FHD.
הפיליפס עולה 900 פחות (3500)
ה-LG בעלת חיבור LAN

יש הצדקה לקנות את ה-LG (מבחינת מעבד תמונה וכד')?

אני פשוט רוצה לקנות היום....


ועוד שאלה קטנה - יש לי קיר גבס (עם פלטת עץ מאחוריו) - לא תהיה בעיה להתקין טלוויזיה כזו (כ-14 ק"ג) עם זרוע דו / תלת מפרקית, נכון?


תודה רבה!
 

טוב, אחרי המלצה של חבר, התווסף עוד דגם לרשימה D650, במחיר בסדר גודל של הפיליפס..
 
לא קונים טלבזיה בהמלצה על גבי הפורום.
גש לחנות, צפה בשתי הדגמים, רצוי בתוכן של SD (ממיר YES או HOT) ותוכן HD כמו BR.
תראה איזה מהתמונות מתאימה לך יותר. שים לב להתנהגות התמונה ב PAN, תנועה מהירה, מעברים בתמונה בין בהירות גבוה לנמוכה, מעברים בין פריימים חשוכים לפריימים מוארים. תראה שכל טלביזיה מתנהגת קצת שונה.
בדוק משך אחריות, מי היבואן (רשמי-אפור). כמה חיבורי HDMI?
אם יש לך סטרימר, חיבור LAN יהיה מיותר.
 
הוא צודק מאה אחוז אני רק יכול להגיד לך שLE5500
הוא טלוזיה מציוניות ואכותית....
וLD650 גם טלוזיה אכותית תפליפיס אני לא מכיר אני מכיר את 5405
שהיא טלוזיה מציוניות הן בSD והן בHD
 

ראיתי את LD650 ואת LE5500.
בשתיהן רואים מצויין לדעתי. ההבדל העיקרי מבחינתי הוא האפשרות שיש בדגם LE5500 לשחק עם התאורה. זה די משמעותי ובלחיצת כפתור. לכן קניתי את LE5500 42 ואני מרוצה. היא גם מאוד דקה ונותנת תחושה של יותר מ 42 אינץ'. נפלתי עם פיליפס פעם, בטלוויזיות ה'שמנות', ולכן אני פחות בכיוון הזה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור