בעיית שוליים

  • פותח הנושא פותח הנושא mei00
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mei00

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלוויזיה סקארלט של LG, כאשר אני רואה בUSB אני מקבל מסך
עם שוליים שחורים בכל הצדדים.

רזולציה תמונה של הוידיאו 624X468.

אך אני יכול לפתור את הבעיה? (שיהיו שוליים רק למעלה ולמטה כמו שצריך להיות)
 

בחיבור דרך USB, ניתן לשנות במסכים של LG רק בין מצב 4:3 ל- 16:9, כתוצאה מזה, סרטים שאינם ברזולוציה סטנדרטית, אינם מופיעים על כל המסך.
 
במידה ואני רואה ב-DVD אני יכול לפתור את הבעיה?
 
כן, עבור DVD יש יותר מצבי מתיחת תמונה שונים בטלויזיה.
גם חלק מנגני ה- DVD כוללים תכונת ZOOM.
 

תודה על התשובה

דבר נוסף..

מה דעתך על הנגן מדיה של Western Digital שמסוקר באתר.
חשבתי או לבנות מחשב שיעודו יהיה לחיבור לטלוויזיה או לקנות את הנגן.
 
רשמנו בדיוק יתרונות וחסרונות שלו במאמר, איזה מידע חסר לך?
 
לגבי הכתוביות.

בכלל מה עדיף להשקיע במחשב שיוכל להפעיל קבצי מדיה באיכות גבוהה או לקנות
נגנים כמו Popcorn Hour A-110 או Western Digital.

בגדול אני רוצה שיהיה לי משהו לחבר את לטלוויזיה ושיהיה לו את היכולת לנגן וידיאו HD
לכל סוגיו השונים, וכמובן שטח איכסון לכן אני נמנע מ-DVD.

דרך אגב כמה עולה Popcorn Hour A-110 ואיפה ניתן לקנות?
(האם זאת הגרסה האחרונה?)
 

נערך לאחרונה ב:
אם כתוביות זה ענין עקרוני עבורך, אז בינתיים אין תמיכה טבעית בכתוביות עברית ב- WD TV והיצרן אינו נוקב בתאריך עדיין.
מה שכן, הוא תומך בפורמט כתוביות SUB, מה שאומר כי לכל סרט תצטרך להפעיל תהליך הדברת כתוביות לפני (בעזרת תוכנה) ואז תוכל לצפות. זה פחות נוח מכתוביות SRT הנפוצות אבל זה גם משהו.
 
ומה לגבי Popcorn Hour A-110 או שמכל האופציות עדיף מחשב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור