בעייה עם חיבור מחשב לLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא amitez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amitez

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,חיברתי כרטיס מסך ATI X300 עם יציאות VGA-DVI-TVOUT
יציאת הVGA מחוברת למסך מחשב ויציאת DVI לכניסת DVI בLCD PHILPS .

אני רוצה לראות בשני המסכים ביחד(CLONE) ואין אפשרות כזאת,גם כאשר אני רואה תמונה על הLCD ,הכל משתבש במסך מחשב ולהיפך.

מה אני אמור לעשות?
תודה לעוזרים!!!
 

תנסה לשנות את הרזולוציה ל1360*768 (אם הLCD הוא HD READY) אם לא עובד...תן עוד פרטים בבקשה
 
היי,תודה. עשיתי את כל זה דרך התוכנה של ATI ועדיין זה לא מצב של CLONE מוחלט.

בLCD לא רואים מסך מלא.
אני על סף ייאוש.
 
לא תוכל לבצע זאת, משום שלכל מסך ישנה רזולוציה שונה.
מצב CLONE משכפל 1:1 את התמונה ולכן שני המסכים חייבים להיות בעלי רזולוציה זהה.

מצב DUAL VIEW יתאים יותר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור