A amitez חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 27/4/09 #1 שלום,חיברתי את הLCD למחשב עם יציאת DVI . סרטים אני רואה באופציית "הרחבת מסך" וגרירת הסרט ל LCD. כאשר אני רוצה לראות לדוגמא פרק של הישרדות מהאתר או בכלל קטע וידאו מאתר מסוים,לא רואים על כל המסך. יש למישהו רעיון?
שלום,חיברתי את הLCD למחשב עם יציאת DVI . סרטים אני רואה באופציית "הרחבת מסך" וגרירת הסרט ל LCD. כאשר אני רוצה לראות לדוגמא פרק של הישרדות מהאתר או בכלל קטע וידאו מאתר מסוים,לא רואים על כל המסך. יש למישהו רעיון?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/4/09 #2 ניסית כאשר מסך הטלויזיה מוגדר PRIMARY ?
A amitez חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 27/4/09 #3 לא ניסיתי...יש בכלל אפשרות כזאת לראות STREAMING על מסך מלא בLCD?
Roi232 אוהב את התחום הודעות 277 מעורבות 0 נקודות 16 27/4/09 #4 לי יש שני מסכים מחוברים לכרטיס המסך ואני יכול לראות streaming. מדובר בכרטיס NVIDIA? זה רק עניין של שינוי הגדרות באותה תוכנית הגדרה של כרטיס המסך.
לי יש שני מסכים מחוברים לכרטיס המסך ואני יכול לראות streaming. מדובר בכרטיס NVIDIA? זה רק עניין של שינוי הגדרות באותה תוכנית הגדרה של כרטיס המסך.