בעיות בחיבור מחשב לטלויזיה - משחקים לא עובדים


shantax

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם, היום קיבלתי סוף סוף את הטלויזיה החדשה שלי: 32lg30r
http://halalit.co.il/products/110179 (קניתי אגב בדיוטי פרי ב3500בלבד, שבאותו זמן זה היה 1000שח פחות מהחנות הכי זולה בארץ, אז למי שטס מומלץ לבדוק שם מחירים).

בכל אופן, חיברתי את הטלויזיה למחשב שלי דרך חיבור אנאלוגי VGA (לטלויזיה חיברתי ליציאת VGA שמסומנת כ PC RGB ולכרטיס מסך ליציאת DVI בעזרת מתאם DVI VGA).

בהתחלה התכוונתי להשתמש בטלויזיה כמסך משני בנוסף למסך הרגיל שלי, בעיקר לסרטים ולמשחקים. אבל היו לי כמה בעיות בנסיון לעבוד ב CLONE. לדעתי זה לא קשור דווקא לטלויזיה או לחיבורים אלא כנראה לכרטיס מסך, כי זה גם מה שקרה לי עם הטלויזיה הקודמת. זו גם כנראה בעיה ידועה בכרטיסים של NVIDIA (פעם הבאה נלך על ATI...).

אבל בסוף פשוט חיברתי את הטלויזיה בלבד למחשב וניתקתי את המסך הרגיל, והתחלתי להשתמש בה כמסך הראשי שלי. בעקרון הכל עובד מצויין, אפשר לעבוד על וינדוס, לגלוש באינטרנט, להריץ סרטים אפילו באיכות של HD שאז רואים ממש מצויין.

הבעיה היחידה היא שמשום מה כשאני מנסה להריץ משחקים ברגע שהמחשב טוען את המשחק מופיע לי NO SIGNAL על המסך. המשחק עצמו עובד כי שומעים את הסאונד אבל כאמור אין שום תצוגה.

למישהו יש נסיון עם הבעיה הזאת ויודע איך לפתור אותה?


תודה רבה (Y)
 

shantax

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
אוקי, בעיה נפתרה... מסתבר שפשוט כל המשחקים שלי היו כבר מוגדרים על רזולוציה גבוהה יחסית שהטלויזיה כמובן לא תומכת בה. הגדרה פשוטה (באותם משחקים שאפשר לבצע לפני שהמשחק עולה) פתרה את הבעיה.
 

Gmail

אוהב את התחום
הודעות
224
מעורבות
0
נקודות
16
אבל גם במשחקים שאתה לא יכול לבצע לפני המשחק , פשוט תכנס להגדרות ותשנה לתמיד ואז שתיכנס ותיחבר את הטלוויזיה זה היה כבר על רזולוציה מתאימה .
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור