בעיה של זליגת אור רצינית בטלויזיה חדשה, עזרה!

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

קניתי לפני שבוע טלויזיה חדשה, LG80FR.. ורק היום הטכנאי חיבר לי אותה, וכשאני עובר למצב HDMI PS3 אני מקבל מתחת למסך אור בוהק בצבע ירוק.
זה נקרא זליגת אור? אם כן.. אז היא ממש עצבנית, והיא לאורך כל המסך התחתון.
אנ יכול לבקש שיחליפו לי את הטלויזיה בגלל בעיה כזאת?
האחריות היא של ח.י היבואן הרשמי.

ד"א, אני לא יודע למה.. אבל כשאני עובר למצב אחר, או בכלל למסך שחור לא דרך ה-PS3 אין לי את האור הבוהק הזה, הגיוני?


אני ממש מבואס עכשיו על הטלויזיה :\
 

מוזר, סגרתי את הטלויזיה ואת ה-PS3. הדלקתי מחדש, והפס אור הזה נעלם לגמרי.
עכשיו המסך שחור לגמרי, אין קצוות זוהרים וכ'ו.. זה הגיוני שזה הסתדר מעצמו..?!
זאת היתה הפעם הראשונה שהפעלתי את המסך.
 
זליגת אור מופיע באור לבן, אולי התופעה בה נתקלת קשורה לאות וידאו כלשהוא.
חכה יום יומיים ותעקוב אחר זה.
 
כמו שליאור אמר.
ענית לעצמך.
אם זה רק במצב מסויים הבעיה היא מהמצב והסיגנל שמגיע.
נסה לעבור למצב הזה ואז לנתק את הכבל.
בהתחלה מהמכשיר עצמו , הPS3.
אם הפס נעלם אז הבעיה מה PS3.
אם לא, נתק גם את הכבל מהטלויזיה.
אם הפס נשאר: בעיה בTV.
לא נשאר?
בעיה בכבל.
 

הפס הזה הופיע בהדלקה הראשונה של הטלויזיה רק שעברתי ל-HDMI כדי להיכנס ל-PS3.
אחרי מספר דקות שמתי-לב שהקו הזוהר מתחיל להיעלם, סגרתי את הטלויזיה וה-PS3 לעשר דקות, ואחרי שפתחתי את הטלויזיה ועברתי שוב ל-PS3 לא היה זכר לקוו, הוא פשוט נעלם.

זה אמור להדאיג אותי? כי עכשיו הכל בסדר, ולא מופיעה לי בכלל זליגת אור. כל המסך שחור.
יכול להיות שהפס הזה נוצר בעקבות חיבור/הדלקה ראשונה של הטלויזיה וה-PS3?

תודה רבה.
 
לא נראה כמו זליגת אור.
תמתין קצת עם הענין, שים עין בימים הקרובים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור