LCD בעיה מסובכת - השלט של המזגן מפעיל לי את הפיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא orensh69
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orensh69

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים

קניתי את הפיליפס 46PFL5007K
יש לי מזגן של אלקו הייטק
זה השלט שלו
http://www.yalla.co.il/yala/uploads/u4705/m/1319640024-1.jpg

שני המוצרים הנ"ל בחדר שלי,

הבעיה שלי היא שכאשר אני מנמיך טמפרטורה במזגן הוא מכבה לי את הטלויזיה
כנראה שהם משדרים על אותו התדר,


חייב עזרה, מה ניתן לעשות?
 

אלקטרה הם היבואנים של פיליפס
תראה עם בשלט של הטלוויזיה יש לך כפתורים של שמש,עננים,קרח .

יכול להיות שהם משתמשים באותו שלט -חיסכון.

מה קורה לי גם היום ?
 
דבר עם אלקטרה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור