R razidan חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 0 21/3/14 #1 שלום לכולם הבעיה היא בכך שהאפליקציה של walla vod לא נפתחת....מגיעים עד שלב תצוגת הסרטים,אך הם לא עולים. כל היתר עובד מצויין כולל סרטים של סמסונג vod שגם הם דרך הרשת. יש למישהו פיתרון? תודה
שלום לכולם הבעיה היא בכך שהאפליקציה של walla vod לא נפתחת....מגיעים עד שלב תצוגת הסרטים,אך הם לא עולים. כל היתר עובד מצויין כולל סרטים של סמסונג vod שגם הם דרך הרשת. יש למישהו פיתרון? תודה