בעיה בחיבור רסיבר לטלוייזיה ב HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא lndtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lndtown

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
ברשותי פלזמה 50 של SAMSUNG דגם A450 ורסיבר DENON דגם 1909.
הרסיבר חובר לטלוויזיה דרך חיבור HDMI והכל עבד פיקס, עד שיום אחד הגעתי הביתה ולא ראו כלום. אחרי הרבה נסיונות כאלה ואחרים אלה הממצאים:
1) חיבור הרסיבר לטלוייזיה דרך HDMI - לא עובד
2) חיבור הרסיבר לטלוויזיה דרך קומפוננט - עובד
3) חיבור DVD PIONEER דגם DV610 ישירות לטלוויזיה דרך HDMI - עובד
4) נסיונות להחליף רסיבר (פעמיים דגם 1909 אחר ופעם דגם 1910) - עדיין לא עובד
5) נסיונות להשתמש בכניסות HDMI אחרות של הטלוויזיה - אותן תוצאות.
6) נסיונות לשנות הגדרות של הרסיבר (בעזרת טכנאים של גרנד סינמה שיש לי רק מילים טובות עליהם) - עדיין לא עובד.
7) ביצוע RESET לטלוויזיה - עדיין אותן תוצאות

נראה כי יש בעיה בטלוויזיה, אבל אם כך, מדוע DVD מחובר ישירות לטלוויזיה עובד ודרך הרסיבר לא עובד?
השירות לטלוויזיה הוא לצערי של רטפון. הבנתי שהשירות שלהם זוועה ואני רוצה לעשות הכל כדי לא להתחיל איתם בכלל את התהליך. יש למישהו מושג לגבי בעיה כזו? האם נתקלתם בעבר במשהו דומה? מה יכול להיות לא בסדר ומה אפשר לעשות לפני שאני פונה לרטפון?

אשמח לכל שביב מידע בנושא.
 

איזו רזולוציה מוגדרת ליציאת ה- HDMI ב- DVD ?
 
לא בדקתי, אבל ברסיבר ניסיתי לשנות כל מיני רזולוציות ושום דבר לא עבד
 
תשנה גם ב- DVD, מעניין אם זה משפיע.
 

אני אנסה, אבל איך זה יעזור לי אם ניסיתי ברסיבר את כל הרזולוציות ואף אחת מהן לא עבדה?
 
לוודא שזה בכל זאת לא קשור להגדרה כזו או אחרת.
 
אוקיי, אני אנסה ואדווח.
תודה
 

הניסוי כשל, כלומר:
ב DVD כל רזולוציה ששיניתי הוצגה במסך נפלא.
ברסיבר, כל רזולוציה שניסיתי לא ראו כלום במסך.

יש עוד רעיונות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור