A AviGolde חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 24/5/09 #1 יש לי מסך היטאצ'י P50X01A שהוא FULL HD ויש לי כרטיס מסך GEFORCE 8500GT וחיברתי את המחשב דרך DVI TO HDMI ואני לא רואה טוב בכלל כאילו לא חלק כמו במחשב שאני אמור לראות השורת התחל שלי מחוץ למסך....
יש לי מסך היטאצ'י P50X01A שהוא FULL HD ויש לי כרטיס מסך GEFORCE 8500GT וחיברתי את המחשב דרך DVI TO HDMI ואני לא רואה טוב בכלל כאילו לא חלק כמו במחשב שאני אמור לראות השורת התחל שלי מחוץ למסך....
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 24/5/09 #3 איזו רזולוציה הגדרת עבור מסך הטלויזיה?
A AviGolde חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 24/5/09 #4 1920 על 1080 עדיין ההתחל גולש לי החוצה וההמחשב שלי וכאלה ולא רואים טוב
Roi232 אוהב את התחום הודעות 277 מעורבות 0 נקודות 16 24/5/09 #5 ניסיתי לברר לגבי תמיכה בNative Rate דרך HDMI בטלויזיה שלך ולא מצאתי מידע. יתכן שתמיכה כזאת לא קיימת וכדאי לך לנסות לחבר את המחשב בVGA.
ניסיתי לברר לגבי תמיכה בNative Rate דרך HDMI בטלויזיה שלך ולא מצאתי מידע. יתכן שתמיכה כזאת לא קיימת וכדאי לך לנסות לחבר את המחשב בVGA.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 25/5/09 #6 האם קראת? חיבור מחשב לטלויזיה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 25/5/09 #8 זה נראה כמו OVER SCAN נסה לבדוק האם יש אפשרות שקשורה ל- SCAN בדרייברים של כרטיס המסך, נסה גם לחבר דרך VGA.
זה נראה כמו OVER SCAN נסה לבדוק האם יש אפשרות שקשורה ל- SCAN בדרייברים של כרטיס המסך, נסה גם לחבר דרך VGA.