בעיה בחיבור מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא AviGolde
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AviGolde

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מסך היטאצ'י P50X01A שהוא FULL HD ויש לי כרטיס מסך GEFORCE 8500GT וחיברתי את המחשב דרך DVI TO HDMI ואני לא רואה טוב בכלל כאילו לא חלק כמו במחשב שאני אמור לראות השורת התחל שלי מחוץ למסך....
 

אף אחד לא יודע לפתור את זה?
 
איזו רזולוציה הגדרת עבור מסך הטלויזיה?
 
1920 על 1080 עדיין ההתחל גולש לי החוצה וההמחשב שלי וכאלה ולא רואים טוב
 

ניסיתי לברר לגבי תמיכה בNative Rate דרך HDMI בטלויזיה שלך ולא מצאתי מידע. יתכן שתמיכה כזאת לא קיימת וכדאי לך לנסות לחבר את המחשב בVGA.
 
כן קראתי עדיין לא עוזר לי
 

זה נראה כמו OVER SCAN
נסה לבדוק האם יש אפשרות שקשורה ל- SCAN בדרייברים של כרטיס המסך, נסה גם לחבר דרך VGA.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור