בעיה בחיבור מחשב לLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא SergioRamos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SergioRamos

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את המחשב לLCD ואני רואה רק על חלק מהמסך בצד ימין ושמאל של המסך יש לי מסך שחור
 

איזו רזולוציה הגדרת במחשב?
 
1024 על 768 ניסית לשנות את הרזולוציה ואז המסך נהיה לי שחור כזה ומהבהב כאילו זה מנסה להסתדר ולא מסתדר בסוף
 
מהם הדגמים של כרטיס מסך ומסך LCD ?
 

כרטיס מסך זה של מחשב נייד והטלוויזיה של טושיבה 47 אינץ' REGZA
 
איזה דגם במדויק של טושיבה? זה רלוונטי עבור הגדרת הרזולוציה.
 
אני לא יודע בדיוק אבל יש לי חוברת וכתוב שזה דגמים
26A3000A\E\T
32A3000A\E\T
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור