LCD בעיה בחיבור מחשב ל A650 (רוב התפריט לא עובד)

  • פותח הנושא פותח הנושא ofermode
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofermode

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
0
נקודות
16
היי.

לפי ההוראות יצרן את המחשב צריך לחבר למסך ב HDMI 2 באמת רואים הכי טוב בחיבור הזה.

אבל רוב התפריט במסך לא עובד לי כולל ה 100 הרץ שהוא חסום,זה מאד מאכזב כי רוב הסרטים שאני מוריד הם ב 1080P יש למישהו פיתרון איך לפתוח את כל התפריט של המסך?

מדובר ב 40A650 סמנסוג

אשמח מאד אם תעזרו לי בנושא.
 

אתה מדבר על מצב EXACT SCAN ? מעניין, מה קורה אם אתה מבטל אותו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור