G Gmail אוהב את התחום הודעות 224 מעורבות 0 נקודות 16 21/9/11 #1 שלום , שאני מקרין את הסרט מהדיסק און קי אני לא רואה את הסרט על מסך מלא , יש פסים שחורים בצדדים של המסך ולא בחלק העליון והתחתון , איך אני יכול לעשות את הסרט על מסך מלא ? דרך אגב הרזולוציה של הסרט היא : רוחב: 640 גובה: 480 אשמח לעזרה , תודה רבה.
שלום , שאני מקרין את הסרט מהדיסק און קי אני לא רואה את הסרט על מסך מלא , יש פסים שחורים בצדדים של המסך ולא בחלק העליון והתחתון , איך אני יכול לעשות את הסרט על מסך מלא ? דרך אגב הרזולוציה של הסרט היא : רוחב: 640 גובה: 480 אשמח לעזרה , תודה רבה.
O onoff אוהב את התחום הודעות 264 מעורבות 1 נקודות 18 22/9/11 #2 הרזולוציה של הסרט נמוכה מדי ולא רק , גם היחס של גובה ורוחב לא מתאים .
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 22/9/11 #4 תשתמש באחת מאפשרויות הZOOM... או תרכוש נגן מדיה ייעודי...
I integral אוהב את התחום הודעות 75 מעורבות 0 נקודות 0 24/9/11 #6 אתה יכול להשתמש בתוכנה הבאה, ולשנות את היחס בו מקודד הסרט: http://www.avirecomp.com/news.php
G Gmail אוהב את התחום הודעות 224 מעורבות 0 נקודות 16 24/9/11 #7 איך אני יודע איזה יחס אני צריך לטלוויזיה רחבה ?