LCD בעיה בהפעלת הטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא tsuritrips
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tsuritrips

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי בעיה, קניתי לפני מספר ימים טלוויזיית LCD חדשה מתוצרת סאמסונג (דגם 40C530), והערב כשרציתי להדליקה, הופיעה לי הודעה שאין יכולת חיבור. ניסיתי לשחק עם ההגדרות, אך ללא הועיל, אז החזרתי להגדרות הראשוניות..
לבסוף הוצאתי מהחשמל וחיברתי, וכנ"ל לגבי חיבורה עם הממיר - ועדיין אותה הודעה על המסך.

למישהו יש פיתרון? אשמח לתשובה בהקדם.

שנה טובה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור