בירור על טלויזיה ממפעל הפיס

  • פותח הנושא פותח הנושא יעקב21
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יעקב21

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,זכיתי בפלזמה של חברת FujiCom ממפעל הפיס ואמרו לי להוסיף 400 ש"ח ולקחת טלויזיה FUL HD ורזולוציה 1920+1080, הפלזמה שהם נותנים זה HD Ready,אם מישהו מכיר את הטלויזיה הזאת ויודע על מגרעות אני ישמח לדעת,תודה מראש לכל העוזרים
 

בלי שם דגם, אי אפשר לדעת בדיוק
 
הדגמים

הדגם של ה Ready 4201S והמשודרגת 4201W , תודה
 
לא מוצא את הדגמים הללו בגוגל
 

תודה אורי.
יעקב, מדובר במסכי LCD, לא פלזמה .
על פניו, המפרט נראה זהה לשני הדגמים (מלבד הרזולוציה), בתאוריה שווה לשלם 400 ש"ח עבור תוספת הרזולוציה, אבל היות ולא ראינו בפועל את איכות התמונה, קשה לחוות דעה מקצועית (מה עוד שרזולוציה גבוהה יותר דורשת עיבוד וידאו איכותי ויקר יותר).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור