T tal1 חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 29/10/08 #1 שלום לכולם כשאני מחבר את הלפטופ לLCD דרך HDMI אני שומע סאונד גם מהמסך וגם מהלפטופ מה שכמובן מפריע לחווית הצפייה (זה כמו לשמוע הד).איך אני יכול ליצור מצב שאני אשמע את הסאונד רק מהמסך? תודה מראש לכל העוזרים.
שלום לכולם כשאני מחבר את הלפטופ לLCD דרך HDMI אני שומע סאונד גם מהמסך וגם מהלפטופ מה שכמובן מפריע לחווית הצפייה (זה כמו לשמוע הד).איך אני יכול ליצור מצב שאני אשמע את הסאונד רק מהמסך? תודה מראש לכל העוזרים.
אורי_ו כתב האתר צוות האתר הודעות 12,760 מעורבות 315 נקודות 83 29/10/08 #2 אם יש לך בלפטופ ובטלויזיה יציאות/כניסות דיגיטליות תוכל להשתמש. בנוסף בטוח שיש שליטה חיצונית על הרמקולים שלא קשורה לSOUND של ווינדוס.
אם יש לך בלפטופ ובטלויזיה יציאות/כניסות דיגיטליות תוכל להשתמש. בנוסף בטוח שיש שליטה חיצונית על הרמקולים שלא קשורה לSOUND של ווינדוס.
T tal1 חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 30/10/08 #3 הפתרון נמצא בלוח הבקרה לכל מי שייתקל בעתיד בבעיה,הפתרון נמצא בלוח הבקרה בתוך התקן השמע.