בחירת טלויזיה 42

  • פותח הנושא פותח הנושא tamos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tamos

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
טוב, אני מתכנן על טלוזיהי 42
המרחק שלי לצפייה הוא בערך 2.5 עד 3 בגלל זה הלכתי על 42
בקיצור יש לי תקציב גבוהה
המליצו לי על הPV80 של פנסוניק-פלאסמה
אבל לדעתי יש בחירות טובות יותר, הלכתי לחנות וראיתי טלוזיה פיוניר, ראו בה מדהים!!
השאלה עם כדי לקחת פיוניר כלשהיא 42 במקום? או אפילו עוד משהו יותר טוב?
אמרו לי גם הLG למינהם טובות מאוד...
 

ראית טלויזיה שאהבת מאוד, הפיוניר אכן נחשבת למובילה (למשל, עם השחור הכי טוב כיום).
אז מה ההתלבטות בדיוק?...
 
אני לא מבין גדול בעולם הזה של הטלויזיות...
אולי הפיוניר נחשבת לישנה מבחינת הטכנולוגיה, חיבורים וכדומה...
בכלל זה אני שואל אותכם
בכל מקרה חשבתי על הפיוניר 428XD היא כן נחשבת לטובה?
דרך אגב לפיונר 4280XA יש חיבורי SCART?
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור