זו הרכישה הראשונה שלי של מסכים דקים וממה שראיתי עד כה אני מתלבט בין שני דגמים שונים:
1) פלזמה של פיוניר דגם 5080XA
2) LCD של שארפ 46XL2
הנטייה שלי היא לפיוניר/פלזמה מכיוון שרוב הצפייה שלי היא בשידורי SD ובהורדות מהאינטרנט ואהבתי מאוד את איכות הצפייה וגם הביקורות מהללות. מבדיקה של הנתונים הטכניים יש המון אלמנטים חדשים שקיימים בשארפ ולא קיימים בפיוניר, מה גם שרמת הניגודיות בשארפ גבוהה יותר, טווח התדרים גבוהה יותר והיא FULL HD. החשש שלי שאני אשלם יותר על הפיוניר ואקבל מוצר שהוא אולי נחות יותר טכנולוגית מהשארפ ושיתן לי פחות ביום יום.
נושא נוסף שארצה לקבל התייחסות הוא בצפייה בסרטים בפורמט בלו-ריי או HD, האם ההבדלים בין המסכים יהיו גבוהים?
אשמח לקבל המלצות על מסכים נוספים בטווח המכירים הזה. לא אהבתי את הדגמים של טושיבה וסמסונג. אני אוהב צבעים הנוטים ככל האפשר למציאות (מט) ופחות צבעוניות חזקה.
תודה,
1) פלזמה של פיוניר דגם 5080XA
2) LCD של שארפ 46XL2
הנטייה שלי היא לפיוניר/פלזמה מכיוון שרוב הצפייה שלי היא בשידורי SD ובהורדות מהאינטרנט ואהבתי מאוד את איכות הצפייה וגם הביקורות מהללות. מבדיקה של הנתונים הטכניים יש המון אלמנטים חדשים שקיימים בשארפ ולא קיימים בפיוניר, מה גם שרמת הניגודיות בשארפ גבוהה יותר, טווח התדרים גבוהה יותר והיא FULL HD. החשש שלי שאני אשלם יותר על הפיוניר ואקבל מוצר שהוא אולי נחות יותר טכנולוגית מהשארפ ושיתן לי פחות ביום יום.
נושא נוסף שארצה לקבל התייחסות הוא בצפייה בסרטים בפורמט בלו-ריי או HD, האם ההבדלים בין המסכים יהיו גבוהים?
אשמח לקבל המלצות על מסכים נוספים בטווח המכירים הזה. לא אהבתי את הדגמים של טושיבה וסמסונג. אני אוהב צבעים הנוטים ככל האפשר למציאות (מט) ופחות צבעוניות חזקה.
תודה,
נערך לאחרונה ב: