בחירה בין KURO 5080XA לבין SHARP-46XL

  • פותח הנושא פותח הנושא gbard
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gbard

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
זו הרכישה הראשונה שלי של מסכים דקים וממה שראיתי עד כה אני מתלבט בין שני דגמים שונים:
1) פלזמה של פיוניר דגם 5080XA
2) LCD של שארפ 46XL2

הנטייה שלי היא לפיוניר/פלזמה מכיוון שרוב הצפייה שלי היא בשידורי SD ובהורדות מהאינטרנט ואהבתי מאוד את איכות הצפייה וגם הביקורות מהללות. מבדיקה של הנתונים הטכניים יש המון אלמנטים חדשים שקיימים בשארפ ולא קיימים בפיוניר, מה גם שרמת הניגודיות בשארפ גבוהה יותר, טווח התדרים גבוהה יותר והיא FULL HD. החשש שלי שאני אשלם יותר על הפיוניר ואקבל מוצר שהוא אולי נחות יותר טכנולוגית מהשארפ ושיתן לי פחות ביום יום.

נושא נוסף שארצה לקבל התייחסות הוא בצפייה בסרטים בפורמט בלו-ריי או HD, האם ההבדלים בין המסכים יהיו גבוהים?

אשמח לקבל המלצות על מסכים נוספים בטווח המכירים הזה. לא אהבתי את הדגמים של טושיבה וסמסונג. אני אוהב צבעים הנוטים ככל האפשר למציאות (מט) ופחות צבעוניות חזקה.

תודה,
 

נערך לאחרונה ב:
שלום,
מה שחשוב בסופו של דבר הוא איכות התמונה לעין, זה נוגע במיוחד לענין שידורי טלויזיה רגילים, שם אי אפשר לדעת על התוצאה הסופית דרך קריאה בלבד של המפרט.

האם ראית את שני המסכים בעין? זה משהו שלא הייתי מוותר עליו.
 
תודה על המענה המהיר.

כן. בשידורי טלויזיה רגילים(ערוץ 10) אהבתי יותר את הפיוניר. שידור HD יצא לי לראות רק בפיוניר.
כיום אני רואה יותר שידורי טלויזיה אבל חשוב לי לדעת שההבדלים בין המסכים בצפייה בשידורי HD,בלו-ריי ושידורי ספורט שיש בהם תנועה מהירה אינם משמעותיים בין המסכים.

הנטייה שלי היא לפיוניר אך מכיוון שמדובר על הוצאה גבוהה יחסית החשש שלי שאני לא אתקע עם מוצר איכותי אך מיושן.
 
תשמע, כאשר אנחנו מדברים על מסך, הפרמטר שהכי קובע הוא איכות התמונה "בשטח".
ראית תמונה, התרשמת, מבחינת HD, אם תשב קרוב למסך (אני מניח עד 3 מטר מקסימום) תצליח להבחין בין מסך 720P למסך 1080P וגם אז, ההבדל אינו גדול מדי.

אם צפית בשידורי HD ונהנית מהתמונה, אתה לא צריך לדאוג יותר מדי: תקן ה- HD לשימוש / שידור ביתי לא הולך להשתנות בשנים הקרובות, אם אתה מרוצה כיום, סביר להניח שתהיה מרוצה גם עוד שנתיים.

מה שכן, אם אתה נוהג מתכוון לחבר מחשב למסך, אז שם יתרון הרזולוציה יבוא לידי ביטוי.
וגם תבדוק האם השארפ כוללת מנגנון החלקת תמונה 100Hz שאינו קיים בפיוניר.
זה מנגנון שמחליק את התנועה ומונע את ה"רטט" שמופיע בחלק מהסרטים (בזמן תנועות מצלמה אופקיות בעיקר), אגב, מומלץ לבדוק גם כאן את המנגנון בעין, משום שלא כל הצופים אוהבים אותו משום שהוא יוצר מעין אפקט מלאכותי שדומה לצילום במצלמת וידאו ביתית ולא קולנוע.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור