בוקר טוב לכולם ושבת שלום

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
אז ככה אני לא מצליח להגיע לאיכות צפייה בLCD .הLCD של סמסונג LA37S81 ומחוברת לממיר הוט HD בכבל HDMI עבור שידורי HD ובכבל קומפוננט לשידורי SD
לאחר כל כך הרבה מישחקים בהגדרות אני לא מצליח לכייל אותה ואני ממש מאוכזב
אם למישהו יש LCD כזה ויכול להסביר לי כיוונים אני מאוד אשמח כיון שיש עוד הגדרות חוץ משרפינס וברייטנס וכו' יש עוד כיוונים לכל צבע בניפרד נידמה לי ירוק אדום ורוד לבן
ויש מה שניקרא תאורה אחורית בקיצור צריך עזרה

ודבר נוסף אם יש לי LCD עם חיבור סקארט וחיבור קומפוננט מה עדיף?או ששניהם זהים?
הבנתי ששניהם זהים ושניהם אנלוגים האם זה נכון?כי כל המאמרים מדברים על סקארט ויש רושם שסקארט יותר איכותי אבל ליאור ענה לי ששניהם פחות או יותר זהים
 

ראשית, לא מציע לך להכנס לכיוונים של כל צבע בנפרד, זה ענין למקצוענים בד"כ עם ציוד כיול.
תשאר על ברירת המחדל, אם צבע כלשהוא מציק לך בעין, תטפל בו בנפרד.
אם אתה יכול לשלוט על עוצמת תאורה אחרוית, מציע לך להוריד אותה לערך נמוך יחסית, זה ישפר לך את השחור בתמונה (על חשבון בהירות בצפיה בחדר מואר).
האם ניגודיות ובהירות הצלחת לכוון כמו שצריך לפי המדריך באתר?
 
ליאור תודה על תשובתך אך ניגודיות ובהירות לא הצלחתי

לכוון כמו שצריך כי אני לא מצליח להוריד את דיסק הכיול למרות ניסיונות רבים
איפה בארץ ניתן לירכוש דיסק כיול?

ודבר נוסף ליאור לא ענית לי על החלק השני של השאלה לגבי קומפוננט וסקארט
 
(Y)
 

עדיין, בשורה התחתונה, סקארט RGB נחשב להכי איכותי באנלוג.
 
עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי דיסק כיול

איפה בארץ ניתן לירכוש דיסק כיול?
אני לא מצליח להוריד מהאתר בשום אופן אשמח לדעת בכל זאת איפה אפשר לקנות דיסק כיול ואיזה מומלץ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור