אשרויות חיבור בממיר HD של יס

  • פותח הנושא פותח הנושא maneger1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

maneger1

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
סוף סוף הותקן בחדר השינה ממיר HD רגיל של יס (לפלאזמה סמססונג 43D450), רציתי לשאול על איזה הגדרה יש לכוון את הממיר- 1080I או 720P או אוטומט.
אם מישהו יודע גם את ערכי הכיול של הפלאזמה שברשותי
 

נערך לאחרונה ב:
מה קורה חברה עם העזרה
 
אני לא חושב שתרגיש בהבדל
 
האם למישהו יש את ערכי כיול לפלאזמה מסוג זה D450 סמסונג
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור