M maneger1 חבר אתר הודעות 46 מעורבות 0 נקודות 0 1/5/12 #1 סוף סוף הותקן בחדר השינה ממיר HD רגיל של יס (לפלאזמה סמססונג 43D450), רציתי לשאול על איזה הגדרה יש לכוון את הממיר- 1080I או 720P או אוטומט. אם מישהו יודע גם את ערכי הכיול של הפלאזמה שברשותי נערך לאחרונה ב: 1/5/12
סוף סוף הותקן בחדר השינה ממיר HD רגיל של יס (לפלאזמה סמססונג 43D450), רציתי לשאול על איזה הגדרה יש לכוון את הממיר- 1080I או 720P או אוטומט. אם מישהו יודע גם את ערכי הכיול של הפלאזמה שברשותי
M maneger1 חבר אתר הודעות 46 מעורבות 0 נקודות 0 1/5/12 #4 האם למישהו יש את ערכי כיול לפלאזמה מסוג זה D450 סמסונג