אשמח להמלצה על מסך בגודל "65

  • פותח הנושא פותח הנושא Ben Gordon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ben Gordon

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
1
נקודות
8
פרסמתי בעבר אבל כעת ממוקד יותר ולרכישה ממש בימים הקרובים.

מחפש מסך איכותי לסלון בגודל של "65, להלן מספר פרמטרים:
איכות 4K, לא קעורה, יותקן על עמוד טלויזיה "דגל" בסלון ולא על קיר (מניח שלא משנה),
חשוב שיהיה לה רמקולים פנימיים איכותיים, כי רוב הסיכויים שלא תחובר למערכת סאונד חיצונית.
לפחות 4 חיבורי HDMI המעבירים 4K (להבנתי, HDMI בתקן 2.0) כי יחובר אליה ממיר של פרטנר, מחשב מיני והאקס הבוקס החדש.
כמובן הרצת נטפליקס, חיבור ל WiFi הבייתי (אולי עדיף גם כניסת LAN אבל לא חובה אם יש WiFi), הרצת תכנים מהרשת הבייתית.

לא יודע להגדיר את הטכנולוגיה המבוקשת, מניח ש OLED עדיף מאשר QLED שעדיף מאשר LED, אז כנראה OLED או QLED.
כמו כן, אינני יודע להגדיר פרמטרים של בהירות, ניגודיות, זמן תגובה,החלקת תנועה וכו'.

אני לא מכוון ל High End, אבל מחפש מסך טוב ומומלץ, מבחינת תקציב, אז 5,000 - 9,000 ש"ח,
הטווח גדול מכיוון שאין לי מושג מה העלויות, עדיף כמובן לכוון לתקציב נמוך יותר בתוך הטווח.

שמעתי על הדגמים הבאים, אשמח לדעת מה דעתם על המסכים הללו ומה מומלץ (לא בהכרח מהרשימה):
  • Samsung QN90B
  • LG OLED65C1
  • LG OLED65C2
  • Sony 65A80K (לא בטוח שזה הדגם, אשמח לתיקון)
  • Samsung Q65NED85A (לא בטוח שזה הדגם, אשמח לתיקון)
  • LG6550 (לא בטוח שזה הדגם, אשמח לתיקון)
  • LG G2 (כנראה מחוץ לתקציב)

אשמח לעזרה והמלצה, תודה רבה.
 

עדכון:

דגם LG C2 "65 עולה בסביבות 9,300 ש"ח, כרגע מחוץ לתקציב,
דגם LG C1 "65 עולה בסביבות 7,000 ש"ח אבל לא מצאתי בשם מקום במלאי,
דגם LG G2 "65 מחוץ לתקציב,
דגם Sony 65A80K נראה שמדובר בדגם ישן יותר, אז נוותר.

1. נותרנו מהרשימה שלי עם סמסונג QN90B "65,
המסך באיכות טובה? מתאים לתלייה על עמוד טלויזיה דגל? עונה על הקריטריונים (המינימלים :-)) שכתבתי?

2. האם יש המלצות שכדאי לבדוק, שעונות על הקריטריונים והתקציב, שלא ציינתי?
(פשוט אספתי מספר דגמים שעלו בהמלצות בחיפושים בפורום, לפני שכתבתי את השאלה).

תודה רבה.
 
ממליץ לך על

XR65A83K​

K אומר שזה הסדרה החדשה 2022 ,
OLED מצויין , איכות תמונה לא מהעולם הזה, איכות סאונד מדהימה מ 5 רמקולים שמובנים בתוך המסך (יחודי לסוני) (יש לי דגם דומה 77 אינץ)

להשוואה בין הדגמים של סוני 2022 :
 
נערך לאחרונה ב:
1. תודה רבה על ההמלצה, זה נוגע בטווח העליון של התקציב שאשמח להוריד,
תוכל אולי להמליץ על מסך קצת זול יותר, נניח סביב ה 6,500-7,500 ש"ח?

2. מה דעתך על סמסונג QN90B "65?
 

1. אלו המסכים שאנסה לבדוק ולרכוש אחד מהם, אם פספסתי משהו שכדאי גם לבדוק, או לחילופין, משהו שכדאי להוריד מהרשימה, אשמח לדעת.
2. אם מסך כלשהו מהרשימה לא מתאים לתלייה על עמוד טלויזיה "דגל" ו/או אין לו רמקולים פנימיים, אשמח לדעת.

סמסונג QN90B "65 -אמנם מסך QLED ולא OLED, אבל מהסדרה הגבוהה של QLED, כ 7,500 ש"ח.
סוני XR65A83K "65 - מסך OLED כ 8,850 ש"ח.
מסך LG C1 "65 - מסך OLED אבל אין יותר במלאי (אלא אם מצליחים למצוא פרטנית) מאז שיצא C2.
מסך LG C2 "65 - מסך OLED כ 9,300 ש"ח.
------------------------
מסך LG G2 "65 - מסך OLED כ 14,500 ש"ח, יקר מידי, לא רלוונטי.
 
למסכי QLED יש יתרון של הארה יותר גבוהה למסכי OLED יש יתרון של תמונה יותר טובה (שחור זה שחור)
לסדרה K של סוני יש הארה יותר חזקה מ OLED מהסדרות הקודמות.
מבלי להכנס לכיס שלך , 1300 ש"ח לא צריך להוות שיקול (וזה במסגרת התקציב שלך) יש חנויות (בלי לעשות פרסומת) שימכרו לך בפחות מהמחיר הרשמי (זה נכון לגבי כל מסך וכל מוצר כמעט).
מציע לך ללכת לחנויות שמציגות את המסכים ולהתרשם בעצמך ולהחליט מה נראה לך יותר טוב
 
למסכי QLED יש יתרון של הארה יותר גבוהה למסכי OLED יש יתרון של תמונה יותר טובה (שחור זה שחור)
לסדרה K של סוני יש הארה יותר חזקה מ OLED מהסדרות הקודמות.
מבלי להכנס לכיס שלך , 1300 ש"ח לא צריך להוות שיקול (וזה במסגרת התקציב שלך) יש חנויות (בלי לעשות פרסומת) שימכרו לך בפחות מהמחיר הרשמי (זה נכון לגבי כל מסך וכל מוצר כמעט).
מציע לך ללכת לחנויות שמציגות את המסכים ולהתרשם בעצמך ולהחליט מה נראה לך יותר טוב

תודה רבה, נראה לי שמצאתי את המסך LG C2 "65 ב 7,800 ש"ח אז כנראה שזה מה שאקנה, אבל אני רוצה לבדוק עוד קצת.
אשמח לדעת שמות של חנויות (אם אפשר, ואם צריך אז בפרטי כמובן) שמוכרות במחיר זול משמעותית מאשר המוצג באתר, אם אפשר כמובן.
 

אולד היא טכנולוגייה שכרגע אין לה תחרות מבחינת איכות התמונה. C2 של LG הוא מסך מצויין. יש לו עוצמת הארה טובה בתכנים רגילים (שידורי HD בארץ, יו טיוב). יש לו עוצמת הארה מצויינת - עד לשיא של 900 ניטס בתכני HDR ב-4 קיי (רוב התכנים בנטפליקס, באמאזון פריים וידאו, בדיסני פלוס, באפל טי וי פלוס). הבעייה היא שבחדר שפונה לצד מערב בימי האביב והקיץ מהצהריים ואילך, יש להוריד את התריס כי הציפוי שלו מאוד משקף. אם יש לך סלון כזה שפונה לצד מערב - קח את זה בחשבון. אני נאלץ בימי האביב והקיץ להוריד את התריס משעות הצהריים ואילך אם אני רוצה לראות באולד בסלון.

היתרון של הסמסונג QN90B הוא רק בעוצמת ההארה שכמעט כפולה מה-C2 אבל גם הפאנל שלו משקף אור שמש חיצוני, ולכן הוא לא יפתור את הבעייה של צפייה באביב ובקיץ אם יש לך סלון שפונה לצד מערב. ואגב, QN90B איננו מסך הדגל של סמסונג בגודל 65 שנמכר בישראל. מעליו קיים דגם במספור QN95B שמכיל מעבד תמונה טוב יותר, ויש לנוריות המיני לד שבו יותר אזורי תאורה מאשר ב-QN90B.

אם יש לך סלון שפונה לצד שאיננו מערב, אל תתלבט ולך על C2 של LG. מסכי האולד של סוני מצויינים אבל דגם A83K הדגם העדכני לשנת 2022 הוא דגם נחות בהשוואה ל C2 של LG. הסיבה היא שבסוני יש פאנל אולד רגיל מתוצרת LG, ואילו ב-C2 של LG בגודל 55 אינץ׳ ומעלה יש פאנל חדשני
מסוג EX-EVO, שהחומר האורגני שבו הוא חומר משופר בשם דיאטוריום, ביחס לפאנל האולד הרגילים.
 
אולד היא טכנולוגייה שכרגע אין לה תחרות מבחינת איכות התמונה. C2 של LG הוא מסך מצויין. יש לו עוצמת הארה טובה בתכנים רגילים (שידורי HD בארץ, יו טיוב). יש לו עוצמת הארה מצויינת - עד לשיא של 900 ניטס בתכני HDR ב-4 קיי (רוב התכנים בנטפליקס, באמאזון פריים וידאו, בדיסני פלוס, באפל טי וי פלוס). הבעייה היא שבחדר שפונה לצד מערב בימי האביב והקיץ מהצהריים ואילך, יש להוריד את התריס כי הציפוי שלו מאוד משקף. אם יש לך סלון כזה שפונה לצד מערב - קח את זה בחשבון. אני נאלץ בימי האביב והקיץ להוריד את התריס משעות הצהריים ואילך אם אני רוצה לראות באולד בסלון.

היתרון של הסמסונג QN90B הוא רק בעוצמת ההארה שכמעט כפולה מה-C2 אבל גם הפאנל שלו משקף אור שמש חיצוני, ולכן הוא לא יפתור את הבעייה של צפייה באביב ובקיץ אם יש לך סלון שפונה לצד מערב. ואגב, QN90B איננו מסך הדגל של סמסונג בגודל 65 שנמכר בישראל. מעליו קיים דגם במספור QN95B שמכיל מעבד תמונה טוב יותר, ויש לנוריות המיני לד שבו יותר אזורי תאורה מאשר ב-QN90B.

אם יש לך סלון שפונה לצד שאיננו מערב, אל תתלבט ולך על C2 של LG. מסכי האולד של סוני מצויינים אבל דגם A83K הדגם העדכני לשנת 2022 הוא דגם נחות בהשוואה ל C2 של LG. הסיבה היא שבסוני יש פאנל אולד רגיל מתוצרת LG, ואילו ב-C2 של LG בגודל 55 אינץ׳ ומעלה יש פאנל חדשני
מסוג EX-EVO, שהחומר האורגני שבו הוא חומר משופר בשם דיאטוריום, ביחס לפאנל האולד הרגילים.

תודה רבה!
C2 It Is :)
 
תודה רבה, נראה לי שמצאתי את המסך LG C2 "65 ב 7,800 ש"ח אז כנראה שזה מה שאקנה, אבל אני רוצה לבדוק עוד קצת.
אשמח לדעת שמות של חנויות (אם אפשר, ואם צריך אז בפרטי כמובן) שמוכרות במחיר זול משמעותית מאשר המוצג באתר, אם אפשר כמובן.
הי בן,
אני מעט פחות פסקן בהשוואה לקודמיי.
אמנם טכנולוגיית ה- OLED מספקת תוצאה קונטרסטית מדהימה, אולם לטעמי גם ה- MINI LED מספקת השנה תוצאה לא פחות טובה, בשילוב עוצמת הארה גבוהה יותר וללא חשש מצריבות.

בנוסף לאיכות תמונה, כדאי להבנתי לקחת בחשבון גם את איכות הסאונד, וכאן הדברים משתנים דרמתית, אלא אם כן כבר החלטת לרכוש מקרן קול תואם.

ולבסוף מערכת ההפעלה חשובה לא פחות, וכאן חשוב שתבחן את ההבדלים בין TIZEN, WEBOS ו- גוגל TV והם משמעותיים.

אוטוטו עולה סקירה של דגם הדגל של TCL בטכנולוגיית MINI LED. שווה שתראה את התמונה כולה שניה לפני קבלת החלטה.

בהצלחה!
 

הי בן,
אני מעט פחות פסקן בהשוואה לקודמיי.
אמנם טכנולוגיית ה- OLED מספקת תוצאה קונטרסטית מדהימה, אולם לטעמי גם ה- MINI LED מספקת השנה תוצאה לא פחות טובה, בשילוב עוצמת הארה גבוהה יותר וללא חשש מצריבות.

בנוסף לאיכות תמונה, כדאי להבנתי לקחת בחשבון גם את איכות הסאונד, וכאן הדברים משתנים דרמתית, אלא אם כן כבר החלטת לרכוש מקרן קול תואם.

ולבסוף מערכת ההפעלה חשובה לא פחות, וכאן חשוב שתבחן את ההבדלים בין TIZEN, WEBOS ו- גוגל TV והם משמעותיים.

אוטוטו עולה סקירה של דגם הדגל של TCL בטכנולוגיית MINI LED. שווה שתראה את התמונה כולה שניה לפני קבלת החלטה.

בהצלחה!

היי,

תודה על המידע, אני לא מתכוון לרכוש מקרן קול תואם ולא לחבר את המסך לרמקולים,
תמיד הסתפקתי ברמקולים הפנימיים של כל מסך שרכשתי בעבר ואין לי דרישות סאונד מעבר לכך.
יש בעיה ספציפית עם הרמקולים הפנימיים של ה C2?

גם מערכת ההפעלה לא כזו חשובה לי (אלא אם יש פרמטרים מאוד חשובים שאשמח שתציין),
גם ככה רוב התפעול של הטלויזיה יהיה דרך הממיר של פרטנר (כן, אני מודע לעובדה שבמקום להשתמש בחוכמה של המסך, אני משתמש בקופסא אנדרואיד של פרטנר :-))
 
אם בכוונתך להשתמש בממיר חיצוני כממשק להפעלת הטלוויזיה, אכן הדיון על מערכת ההפעלה מיותר.
בנוגע לסאונד, בודאי כבר למדת שהדרך המומלצת לחוות דעה על סאונד של מוצר, הוא לשמוע אותו בעצמך.
אם בכוונתך להתבסס על הרמקולים הפנימיים של הטלוויזיה, כדאי שתדע שההבדלים שמיעים ויש שיאמרו שאפילו מהותיים.
לכן כדאי שתבחן אותם באוזניך.
בהצלחה!
 
אם בכוונתך להשתמש בממיר חיצוני כממשק להפעלת הטלוויזיה, אכן הדיון על מערכת ההפעלה מיותר.
בנוגע לסאונד, בודאי כבר למדת שהדרך המומלצת לחוות דעה על סאונד של מוצר, הוא לשמוע אותו בעצמך.
אם בכוונתך להתבסס על הרמקולים הפנימיים של הטלוויזיה, כדאי שתדע שההבדלים שמיעים ויש שיאמרו שאפילו מהותיים.
לכן כדאי שתבחן אותם באוזניך.
בהצלחה!

תודה רבה!
 

אם בכוונתך להשתמש בממיר חיצוני כממשק להפעלת הטלוויזיה, אכן הדיון על מערכת ההפעלה מיותר.
בנוגע לסאונד, בודאי כבר למדת שהדרך המומלצת לחוות דעה על סאונד של מוצר, הוא לשמוע אותו בעצמך.
אם בכוונתך להתבסס על הרמקולים הפנימיים של הטלוויזיה, כדאי שתדע שההבדלים שמיעים ויש שיאמרו שאפילו מהותיים.
לכן כדאי שתבחן אותם באוזניך.
בהצלחה!

תודה רבה על כל המידע!
 
במידה ויעזור למישהו, חוזר לעדכן שרכשתי את LG C2 "65 ב 7,500 ש"ח והובלה חינם, לאחר מו"מ עם נציג שחזר אלי טלפונית לאחר השתתפות במכרז אונליין, באחד האתרים המוכרים.
אציין שדחיתי את ההצעה הראשונה שלו ברצינות (כי היה לי מחיר כמעט זהה במקום אחר), אך לאחר כשעתיים הוא חזר אלי עם הצעה משופרת. נראה שגם יש שונות גדולה בין אתרי המכרזים המוכרים, כי חזרו אלי גם מאתר אחר עם מחיר גבוה משמעותית, דחיתי אותו והם לא חזרו אלי שוב.

תודה לכולם על הייעוץ והכוונה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור