הסכום מעט נמוך למסך 37" איכותי
אבל נסה לצפות בדגמים של סמסונג למשל A450
או LCD של פנסונית LX80 מסדרת וויארה. גם טושיבה בא בחשבון.
{לא מעודכן מספיק בהחלפת דגמים}
בכללית התקציב נמוך מידי בשביל להעמיד מסכים מתקדמים
וטובים.
תודה עופר!
LCD של פנסונית LX80 -התכוונת לפנסוניק?
היכן ניתן למצוא את הדגמים הנ"ל?
חשוב לי לציין שזאת לא הטלויזיה "העיקרית" בבית,
היא אמורה להיות בחדר שאני מידי פעם שוהה בו.
תודה!
המומחים כאן יכעסו עלי
קניתי PILOT FHD במחיר 3.500 ש"ח.
כן, אני יודע, זה מה שנקרא מוצר מדבקה, אבל היא מחליפה אצלי טלויזיה גם מסוג PILOT רגילה שנמצאת אצלי כבר 13 שנה, מקווה שגם זאת תחזיק לפחות ככה זמן.
כאמור שחשבתי לקנות 37" ב 3.000 ש"ח אבל ראיתי שאין בדיוק בסכום הזה- היה צריך להוסיף, אז כבר הוספתי עוד 500 ש"ח וקניתי את "המפלצת" הזאת.