אני בבעיה גדולה, צריך עזרה ממומחה.

  • פותח הנושא פותח הנושא Spidi man
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Spidi man

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכם.

לאחרונה קניתי טלווזיה של LG דגם 42PG200R וחיברתי אותה ב-RGB למחשב.
הכל עבד בצורה מעולה.

היום קניתי כבל שמחבר את המחשב ב-DVI-HDMI - וחיברתי אותו לכרטיס מסך במחשב (כמובן ליציאת הDVI) ואת הצד השני לכניסת ה-HDMI-DVI1 (הראשון) במסך.

עד כאן הכל טוב (בערך).
יש תמונה, אך להפתעתי ברגע שחיברתי את הכבל ושיניתי ליציאה הרצויה (של HDMI) התחילו להשמע רעש מהרמקולים בטלווזיה.
גם הנמכת הקול בטלווזיה לא עזרה, ורק ניתוק כבל הDVI מהמחשב פתר את הבעיה - כך הבנתי שבעצם החיבור הוא שיוצר את הבעיה המשונה הזו.

מה הבעיה ? למה זה קורה ? איך אפשר לפתור את זה ?
 

חיברת במקביל גם כבל אודיו אנלוגי לכניסה המתאימה במסך?
 
לא.

חיברתי רק כבל DVI-HDMI.

את האודיו אני מחבר מהכרטיס קול במחשב ישירות לקולנוע ביתי כדי לשמוע ממנו.
 
האם זה קורה גם בחיבור לכניסות HDMI האחרות בטלויזיה?
 

לא ניסיתי.

אבל אני חושב שהבנתי את הבעיה - כנראה בגלל הדרבייר של הכרטיס מסך.
למרות שהוא מעודכן לגרסה החדשה ביותר, עשיתי בדיקה והבנתי שזו כנראה הבעיה.

מדובר על מערכת הפעלה ויסטה, וכאשר הסרתי את הדרייבר לא נשמע הרעש, אך כאשר התקנתי אותו חזרה - הרעש המצעבן חזר.
גם כאשר חיברתי מחשב אחר לא היו בעיות.

קצת מוזרה לי התופעה - איך יציאת DVI משפיעה על הרמקולים של הטלווזיה ?
דרך אגב, לא הייתה גם אפשרות להנמיך את הרעש בטלווזיה - גם שלחצתי על "השתק" - הרעש המשיך. מוזר ביותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור