LCD או פלזמה אני אעשה את זה זריז - חדש + טלוויזיה קטנה

  • פותח הנושא פותח הנושא CoolAid12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

CoolAid12

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
חדש בפורום הזה אחרי זמן מה של קריאה בלבד. כרגע יותר מתעניין בטלוויזיות קטנות למרות שאחרי קצת קריאה בפורום הגעתי למסקנה שגם שאר המסכים שלי בבית הם ברי החלפה, אבל זה משהו לעתיד הרחוק. בינתיים אם אנשים רוצים להגיד ברוכים הבאים ועל הדרך לספק המלצות לטלוויזיות קטנות יחסית זה יהיה מבורך.
 

ברוך הבא,
מה זו "טלוויזיה קטנה" עבורך?
 
משהו לחדר השינה בעיקרון. סביבות 32-37 אינץ'. לא חושב שאני ממש צריך משהו יותר גדול מזה. גם מבחינת מקום בחדר זה נראה אופטימלי.
 
קשה להמליץ לך בלי שתציין תקציב, העדפה למסך (LED או LCD או פלזמה) אם חשוב לך FULL HD או READY, אם זה לצרכים של גיימינג או צפיה ב SD או HD ועוד..
תפרט ונוכל לעזור.
 

שלום CoolAid12


הי, אכן קשה להמליץ מבלי הכוונות מעט מדויקות יותר, אך אוכל לציין כי עבור טלוויזיה לחדר השינה, בהנחה שאינו מואר מדי וכי רוב הצפייה נעשית בו בשעות הערב, כדאי לשקול ללכת על פלזמה- העלויות שלהן נמוכות יותר והן בעלות איכות צפייה טובה מאוד (עיקר הבעייה של הפלזמה היא ההשתקפות של המסך בחדרים מוארים). מעבר לזה, מומלץ לוודא שאתה רוכש ממשווק מורשה ושאתה מקבל אחריות מלאה של היבואן הרשמי.
מקווה שעזרתי,
אורי נציג קבוצת חי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור