אנחנו עומדים לקנות טלוויזיה, אבל קיבלנו עכשיו 2 עצות מאדם קרוב, והיינו רוצים לבדוק את האמינות של העצות.
העצה הראשונה היא שלא שווה לקנות HD READY כי עוד חצי שנה הכל יהיה בFULL HD וזו טלוויזיה לטווח הארוך.
העצה השנייה שעכשיו יש שיא של מחירים בעקבות היורו 2008, ושכדאי לחכות חודש נוסף עד שקונים, כי תהיה נפילת מחירים.
מה אתם אומרים? הייתם חותמים על העצות האלו?
העצה הראשונה היא שלא שווה לקנות HD READY כי עוד חצי שנה הכל יהיה בFULL HD וזו טלוויזיה לטווח הארוך.
העצה השנייה שעכשיו יש שיא של מחירים בעקבות היורו 2008, ושכדאי לחכות חודש נוסף עד שקונים, כי תהיה נפילת מחירים.
מה אתם אומרים? הייתם חותמים על העצות האלו?