LCD איך המסך 40L500M של שארפ?

  • פותח הנושא פותח הנושא QuAliTy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

QuAliTy

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
הציעו לי לקנות מסך 40" של שארפ, AQUOS 40L500M, מישהו יודע איך הוא? (פרט לזה שאין לו כניסת USB).
 

מסך מאוד מיושן עם איכות מעבד נמוכה.
אם ההתלבטות שלך בין מוצר מדבקה לשארפ קנה שארפ
אבל אם אתה יכול למתוח את התקציב יש מוצרים הרבה יותר מוצלחים.
בסינגפור המכשיר הזה נמכר ב 499 דולר סינגפור. שזה 1400 ש"ח.
חצי מחיר מכל מכשיר נורמאלי, לא בכדי.
 
ואם ההתלבטות היא בינו לבין 37LD460?
 
נערך לאחרונה ב:
ראית את המסך בעיניים?
אתה סומך על דעתי (או דעה של כל זר) ועל סמך זה תקנה טלביזיה?
טלביזיה לא קונים בפורום, קונים בחנות. לך תראה בעיינים שלך ותשווה. מי יודע אולי תאהב את התמונה של השארפ!
 

האמת היא שהלכתי לחנות וראיתי ודי אהבתי את התמונה, הבעיה היא שבמצבים מסויימים הLD460 נראתה טוב יותר (בעיקר בשידורי SD) ובחלק השארפ נראתה טוב יותר (בעיקר בHD), העניין הוא שאני הולך לראות הרבה HD אבל גם SD ואני מתקשה להחליט.
 
לך לכיון ה HD ה SD זה עולם הולך ונעלם.
 
אני ראיתי בקורת על השארפ והמסך נראה נחמד ביותר אבל עם התקציב הוא 3 אלף תיכול לקנות את D550
של LG שמציע איכות תמונה נהדרת במחיר נמוך ביותר של 3100 שקל
ועם תמעונין בLED יש את LG LE4500
טלוזיה מעולה יש אותה לסבא שלי איכות טובה למדי בSD בהירות חדות ועומק בתמונה ומחליק בעיות כמו זימזומים פקלציה ומריחות פשוט מסך מציון
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור