LCD או פלזמה איך אני מחבר את המחשב לטלוויזיה?

  • פותח הנושא פותח הנושא mechubarr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mechubarr

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מעוניין לראות סרטי HD שיש לי במחשב בטלוויזיה - רציתי לדעת איך אני מחבר בין המחשב (לוח אם ג'יגהבייט EP43DSL3, כרטיס מסך
NVIDIA GeForce 9800 GT) לבין הטלויזיה toshiba regza 42av635 (כניסות אחוריות Component , USB , HDMI x 2 , RF In , 15pin D-Sub , Composite x 2)

תודה מראש!
:)
 

אם יש לך שקע של HDNI במחשב
תחבר כבל HDNI מהחיבור של המחשב לטלוזיה ותקבל תמונה ככה לפחות אני עושה
 
מתן כמובן מתכוון לחיבור HDMI
 
אם יש לך שקע של HDNI במחשב
תחבר כבל HDNI מהחיבור של המחשב לטלוזיה ותקבל תמונה ככה לפחות אני עושה


אני לא חושב שיש לי שקע HDMI במחשב,
איזה כבלים אני צריך כדי לחבר בין המחשב לטלוויזיה?
 

אז תחבר בעזרת כבל מסך רגיל של המחשב, זה של ה 15 פינים.
 
לפי דעתי החיבור הטוב והנכון ביותר הוא חיבור HDNI
מה שגורום לתמונה להיות חדה יותר ופחות מפוקסלת אבל אם אי אפשר
אז תשמש בכבל רגיל של המחשב
 
לא בהכרח מתן. והחיבור נקרא HDMI ולא HDNI
 

אוקי פאדי אני יודע איך נראה החיבור זה היה טעות בגלל הקלדה מהירה ואני מצטער על כך
ולגבי חיבור הHDMI זה היה לפי דעתי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור