אח בוער

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
חברים שלום
עלה במוחי איזה שהוא רעיון.
אני רוצה להקרין במסך שלי קובץ וידאו של אך בוער
האם למישהוא יש אזה קובץ כזה ?

רעיון עיצובי לא ???

בברכה
 

אם היית פונה אלי לפני 20 שנה הייתי יכול לצלם בבית... (רק שלא היו מצלמות דיגיטליות אז).
 
רעיון ישן בטירוף
 
אני בטוח שניתן לרכוש כזה DVD ברשת
אבל יש לי פתרונות יותר מוצלחים לימי החורף
 

יש DVD שמקרין אקווריום דגים. נראה נחמד מאוד.
אח בוער יכול להיות גם מעניין בתנאי שהמסך שלך יושב מספיק נמוך. אח בוער בגובה העיניים הוא לא רעיון עיצובי כל כך נכון.
 
יש כאלה שומרי מסך מהממים
אם יש לך את היכולת להקליט את השומר מסך ולשמור אותו כקובץ וידאו את זה פיתרון מעולה
כנס לפה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור