אורך חיים של הפלזמות של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא golana
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

golana

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
הייתי ממש בדרך להזמין פלזמה D550 51 , אבל ברגע האחרון הראו לי כתבה של רן לוי שטוען כי אורך החיים של פלזמות סמסונג מדגמי 2010 הוא 13000 שעות בלבד.

מישהו יודע מה הנתון הרשמי לדגמי 2011 בכלל וה 550 בפרט ?
הכתבה נקראת "הזמן קצר והמלאכה מרובה"
לא מצאתי אותה באינטרנט אבל הנה התייחסויות אליה -

http://www.htcafe.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1213771
וגם
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1333022 בסעיף השני
 

כתבו על זה משהו גם בפורום כאן לא זוכר איפה , מה שרן כתב היה על המסכים המקצועיים של סמסונג לעבודה , לא על המסכים לבית
 
להפך

היה כתוב שהמסכים הביתיים מחזיקים רק 12K שעות, לעומת המקצועיים (מסכים לתצוגת חוצות) שמחזיקים כ 60K
יותר מעניין למצוא את הנתון הרשמי של סמסונג.
והשאלה העיקרית היא למה הם לא מפרסמים אותו בגלוי ?
 
מזה משנה 13 אלף שעות זה המון זמן מחלפים מסך כול 4 שנים והמסך הזה יחזק לך אולי 10 שנים ויותר אין לך מה לדאוג
 

אני רוצה להזכיר שלא כולם וידאופילים.
רוב האנשים לא מחליפים מסך בסלון כל 4 שנים.
וגם אם מחליפים מסך, הישן לא צריך להזרק לפח, אלא אם הוא כבר לא מה שהיה.
לדעתי 13K שעות זה מעט, ובזה לא תצליח לשכנע אותי.
אני חוזר על השאלה - האם למישהו יש לינק או מקור אחר שמצביע על אורך חיי המסך ע"פ היצרן ?
 
אם אתה לא מתכוון להחיליף מסך כל 4 שנים אז תשקיע במשהו קצת יותר טוב.
אם המחיר אתה מתמודד בחנות ואם המסך 10 שנים בבית.
את החשבון תעשה לבד.
אם אתה מתכון להחליף עוד 4 שנים - תקנה זול וה550 מספק בהחלט.
 
יש טעות בידך 13 אלף שעות זה לא מעט תעשה חשבון עם תצופה במסך ביום 5 שעות(אני לא מכיר כאלו שכול היום רובצים מול הטלוזיה) אז תחשב כמה זמן היא תשאר לך בסביביות ה4-7 שנים בקלות זה לא קשור לאדופילים בן אדם ממוצע מחליף מסך אחרי 4-5 שנים כי תמיד יש מבצעים על טלוזיות ולמה לא להחליף? אתה רוצה להגיד לי שתרוצה להשאר עם הטלוזיה הזאות יותר מ4 שנים? שעוד 4 שנים פלזמה הכי פשוטה תהיה הרבה יותר טובה מD550 וכול מסך יתמוך בתלת מימיד ויהיה הרבה מסכים הרבה יותר אכותים אני אישית קניתי תמסך טלוזיה שלי לפני שנה וחודשים LG LH90 גודל 42 במחיר של 10 אלף וכיום אחרי שנה אני רוכש מסך חדש D550 גודל 51 במחיר של 6000 אלף שקל ואני לא חושב שאני יותר אודפיל מרובכם.
 

גם אני קניתי מסך PS51D550 ב-6000 עם משקפיים ומתקן תליה . ואני מפסות HDו 3D פשות מצויין ! אני מחליף טלויזיה כל 3-4 שנים .
 
המסך אכן אכותי

שלום.
האם אתה יודע מה הגודל של הטלוזיה?
באתרי היצרן כתוב לי 130 סנטימטר אורך וגובה 80 סנטימטר ועומק 5.7 סנטימטר
האם זה ככה? או שזה פחות
מחכה לתשבות תודה
בברכה מתן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור