וואי, עמיר, אתה בלתי נסבל. ;) אתה סוג של SKILL של קלוד שצריך לדעת להשתמש בו.
כפרה עלייך.
לירן, קבל קטע. לפני עשור הייתי בסטרט-אפ ששם לעצמו מטרה הזויה - איסוף של סלבים ומומחים בתחומם, והנגשתם לציבור ע"י יצירה של פיד שאלות. כלומר, האושיה עונה לשאלות של אנשים, ומתפתח על זה דיון, קצת כמו רדיט, אבל...