בעיניי זה משונה כמה חוסר סקרנות יש לאודיופילים במקומותינו,
גם אם אתם בטוחים שזה שטויות ואין בזה כלום, זה לא מענין?
יש כאן גם רמקולים שיגרמו לכם לנוע בחוסר נוחות אודיופילית במושבכם,
הרמקולים ימשכו באוזניכם ויגרמו לשכל להכחיש שהמוזיקה שמחה, חיה וטבעית.
גם אם זה לא בשבילכם מכל סיבה מציאותית או...