בעבר, בהחלט תרמת לפורום ולקהילה. כיום? רק מקשקש ממה שאתה חושב שהוא מרום מושבך, מתנשא על זבי חוטם, ולא עוזר לאף אחד. לא שכתיבה בפורום היא בהכרח רק/בעיקר עזרה לזולת, אבל אם העלית את זה, אתה לא שם. חוצמזה, יש מצב שמי שכן הבינו את מה שכתבתי, בניגוד אליך, אולי יכולים למצוא שם דברים שאתה מוגבל...