תוצאות החיפוש


  1. R

    מחפש קודוס 808 יד 2

    אם יש לכם ומעוניינים למכור אשמח להודעה. תודה 052-5571554 רונן
  2. R

    על אלה שכותבים מאמרים על מי שכותבים על אודיו...

    יתכן שתמצא בספר הזה ערך: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D_%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9_%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%AA
  3. R

    מה הכי חשוב במערכת?

    המוסיקה שהיא מנגנת
  4. R

    אקוסטיקה- התייעצות

    תודה רבה, חזרתי כעת לארץ אז רק עכשיו שולח הודעה.
  5. R

    אקוסטיקה- התייעצות

    לא כתבתי שהוא מהדהד רק בגבוהים אלא שזה הכי שמיע ומפריע שם. יש לך המלצות למודד?
  6. R

    אקוסטיקה- התייעצות

    אתה לא מכיר חלל שמהדהד? מה משונה בזה?
  7. R

    אקוסטיקה- התייעצות

    הילדים גדלו ואחרי הרבה שנים בחדר, סופסוף בשנה האחרונה המערכת בסלון וזה כיף ממש, כמו שתמיד רציתי, מוסיקה בחלל המרכזי שבו מבלים רוב הזמן כשנמצאים בבית. הבעיה שהחלל בסלון מהדהד בטירוף ואני מחפש את הפיתרון הכי אסטטי להשתיק את החדר. הכוונה לתדרים הגבוהים, שומעים אותם גם כשמדברים. אשמח לשמוע מנסיונכם...
  8. R

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    תתחגש איציק היקר, איזה יופי של מכשיר. נראה שהשילוב עם הסטרימר שלהם מתבקש בבוא העת :)
  9. R

    מגברי סופר אינטגרייטד

    חג שמח גם לך דן, אני חושב כמוך אבל סקרן אותי אם יש לדעתך תג מחיר פחות או יותר, שמעליו אין תמורה נוספת. אני אגב חובב קונספט מינימליסטי כך שמתחבר למעבר למשולב שעשה שושו (גם אני שנים רבות חי עם מגברים משולבים). תתחדש שושו!
  10. R

    מגברי סופר אינטגרייטד

    סיקרנת. מה המחיר שמעליו אין קשר לאיכות?
  11. R

    רמקולים חדשים מדאלי

    איך ניתן לדעת אם כמעט ולא מוכרים בגלל שביעות רצון או בגלל שכמעט ולא קנו?
  12. R

    סיכום אירוע השקת שעון Garmin Fenix 8

    אני עם הפוראנר 965. העדפתי אותו על פני הפניקס משיקולי משקל ובומבסטיות. הפוראנר מושלם לריצה. גם בו יש מפות לשטח.
  13. R

    ביקור אצל vivaldi audio

    תתחדש! פנק אותנו בתמונות אם יתחשק לך (:
  14. R

    קדם מגבר NAD M66 במבחן

    קפצתי היום לשושו. לא עשינו השוואה ישירה אבל יצא לי לשמוע את הלקסמן הרבה פעמים אצל שי ואני מכיר את הסאונד של המערכת שלו לא רע. אהבתי מאוד את הנאד, הוא נשמע מעולה ומתאים יותר למערכת הזו שהיא רגועה ועם הלקסמן אולי רגועה מידי לטעמי. הנאד מכניס חיות והסאונד שלו פתוח יותר. במערכות בהירות כנראה שהייתי...
  15. R

    התחדשתי ברמקולים מדהימים PERLISTEN S7T

    תתחדש, רמקולים מרשימים מאוד (שמעתי אצל דן).
  16. R

    החברה ששברה את המודל השיווקי של שוק האודיו

    האמת שהמגברים שלהם נראים מדהים אבל משך ההמתנה מוגזם. יתכן שזה מכוון כדי להעלות את רמת הנחשקות של המוצר.
  17. R

    מה הקפה הכי טעים ששתיתם בביקור אודיופילי? (עד 100K)

    נראה לי שבקרב היבואנים אין תחרות- הקפה אצל ארמה מס' 1.
  18. R

    מה הקפה הכי טעים ששתיתם בביקור אודיופילי? (עד 100K)

    טוב, השאלה המתבקשת הבאה (מתנוש תגיד לי אם זה בסדר שרוכב לך על השרשור או לפתוח חדש) היא: היכן אתם רוכשים קפה?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור