תוצאות החיפוש


  1. M

    המלצות לרכישת מצלמה

    למצלמה הזאת יש cult סטאטוס אצל בלוגרים, לא קל להשיג אותה אבל תראה אם זה מתאים לך מבחינת מה אתה מצלם, כי זה 35ממ בלבד, תצטרך גם למכור את הציוד הקיים
  2. M

    המלצות לרכישת מצלמה

    יצאתי מנוקדת הנחה של תקציב 3000₪ לגוף
  3. M

    המלצות לרכישת מצלמה

    אולי כדאי להשאר במערכת של Nikon, כך תוכל להשתמש בעדשות הקיימות ולא תצטרך ללמוד מחדש תפעול למשל D7500, מצלמה חדשה יותר וגם איכותית יותר ממה שיש לך כרגע שים לב D7500 כבדה יותר
  4. M

    המלצות לרכישת מצלמה

    לנקות אפשר במעבדה, אני פעם ב- מגיע לארליך ביגאל אלון בתל אביב לגבי גוף חדש ושתי עדשות בתקציב 4000₪ קטונתי
  5. M

    מחפש דיון עתיק

    אוי לפני עשור.
  6. M

    מסך מחשב AGON PRO AG456UCZD

    את זה מצאתי אחר כך לא הבנתי למה להוציא PR ללא מחיר וללא זמינות בארץ.
  7. M

    ראוטר

    ASUS זה מצוין, אני בעשור האחרון קונה רק אסוס, נראת לי אופציה טובה על מתחרים אבל - אני לא יודע איך זה מתממשק מול סיבים של סלקום - מבחינת השפעה על סאונד, אל תצפה לפריצת דרך - אכן נראה לי ציוד של סלקום שהביאו לך הוא מיושן יש לך שתי קומות, אני הייתי קונה אולי צמד של Asus mesh...
  8. M

    מסך מחשב AGON PRO AG456UCZD

    מחיר בארץ?
  9. M

    בעיות אקוסטיות בחדר ודרכים להקטנתן/פתרונן

    :) אם פחדת פעם שיכתבו עמיר ב-א' כתיבה יפה.
  10. M

    Topping

    :) אני מבין אותך, לפחות אצלי עד שאתה מגיע להאזנה שזה לא טריוויאלי בארצנו.. או שאין את הדגם או שלא זמין.. אתה הולך לאינטרנט. אני כלומר.. אתה אני לא יודע. אתה לא מתלהב משום דבר חוץ מסאונד? איך הגעת ל-totaldac? אני על הבחור הזה קראתי שנים, אז נרשמתי ל-newsletter שלו, ורק לאחר 5 שנים נראה ראיתי...
  11. M

    Topping

    אתה תקנה מוצר שאין שום אזכור עליו ברשת? שאתה לא יודע מי הבעלים, מי המתכנן, מה התמיכה, כמה המוצר אמין, ..? פורומים זה חשוב IMHO
  12. M

    הרמקולים הכי טובים בעולם ?

    Verity Montsalvat אבל אני לא חסיד של מפלצות אלא אם כן יש לך ארמון
  13. M

    החברה ששברה את המודל השיווקי של שוק האודיו

    נכון אבל יש להם הזמנות. גם לשעון רולקס יש תור של שנתיים, זה בכוונה במקרה שלהם..
  14. M

    החברה ששברה את המודל השיווקי של שוק האודיו

    לפי האתר ההזמנות, אני ספרתי כ-80-100 הזמנות בחודש, זה כבר mass market במושגי היי אנד :)
  15. M

    זה רשמי – סאני מדווחת על ירידה במכירות סלולר בשנת 2023

    AI אבל לא עובד עם עברית גם למעשה כל הבסיס הידע, לא כך?
  16. M

    זה רשמי – סאני מדווחת על ירידה במכירות סלולר בשנת 2023

    למרות הירידה במכירות, חילקה סאני בשנת 2023 דיבידנדים בסך 90 מיליון ש"ח, וזאת לעומת 50 מליון בשנת 2022. זה מאוד אופייני כאן..
  17. M

    החברה ששברה את המודל השיווקי של שוק האודיו

    גם שעונים.. אם כי שעונים כאלה עולים במחיר עם הזמן
  18. M

    canon 750D הפסיקה לעבוד

    אפשר באמת לשלוח עם שליח לרמת גן לאחר תיאום איתם, יותר זול מנסיעה חניה ויום עבודה אבוד
  19. M

    canon 750D הפסיקה לעבוד

    יש לי זכרונות על מעבדה הזאת, פעם הייתה לנו בעיה עם עדשה שהתנתקה מדי פעם... נתנו לנו הצעת מחיר של 1200 ש"ח (לפני 15 שנה זה לא היה כמו עכשיו).. בסוף לקחנו איתנו לניו יורק, ב-B&H ניקו מגעים - וואלה, עובד :) חינם, אין כסף. מאז לא מתקן כלום בארץ. הסלבלאד שולח עם DHL לשוודיה, קאנון תיקנתי בניו יורק...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור