תוצאות החיפוש


  1. M

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אני עדיין לא הבנתי מה המהפכה. יש מלא מכשירים זולים. אתה יודע, אפשר להזרים מהטלפון בכלל, תקנה רמקולים מוגברים עם כניסת רשת וממיר..
  2. M

    קו מתח נפרד למערכת

    אתה צריך לבצע rebalancing של עומס בארון חשמל לקנות פחת ומפסקים חדשים
  3. M

    מחפש טלויזיה 75-77 בדגש על איכות

    אצלי זה דגם מלפני 10 שנים, ממש אחרון אחרון של פנסוניק. מן הסתם זה רק 1080p אבל היא עובדת, ועובדת, ולא נשברת. מה אני אעשה?
  4. M

    מחפש טלויזיה 75-77 בדגש על איכות

    עדיין אפשר לקנות אני מניח את מה שהומלץ למעלה לי יש את השירת הברבור של פלזמה, מסך פנסוניק האחרון, עובד פגז לא מרצד ולא כלום. קניתי שנה נדמה לי לאחר שיצא..
  5. M

    טידל נפרדת מ-MQA

    התפוצץ לא כי זה בלוף, זה היה ברור, אבל כנראה לא הביא רווח.
  6. M

    שאלה

    אני חושב שלא
  7. M

    DAC חדש של MSB ,מחיר: 95,000$

    כן מחיר של Vivaldi APEX stack ללא CD באזור 90 אלף יורו היני התשובה
  8. M

    DAC חדש של MSB ,מחיר: 95,000$

    תראה אשתי מצלמת עם Hasselblad X1D, קנינו בזמנו 9000$ גוף בלבד לא כולל מע''מ יצאה MK2 לאחר כמה שנים עולה 5000$ (מאז יצא X2D מחיר שוב עלה) הם טענו כי הגבירו ייצור וזה הוריד מחיר סיטונאי של חלקים שהם קונים, לדעתי זאת תחרות מול Fuji וכן, הסלבלאד הפסיקה את הסדרה H היקרה לגבי ממיר - מישהו באמת...
  9. M

    DAC חדש של MSB ,מחיר: 95,000$

    זה ציטוט למעלה של הבעלים של MSB מאותו שרשור של WBF So, in the end, why choose 95k vs 165k? This is where the buyer wins, not the “greedy corporation :rolleyes: רוץ לקנות חח
  10. M

    DAC חדש של MSB ,מחיר: 95,000$

    So, in the end, why choose 95k vs 165k? This is where the buyer wins, not the “greedy corporation” :) זה כמו אלה שמוכרים פלאפל בתל אביב ב-70 שקלים ומסבירים שהם מפסידים
  11. M

    מי מתקן בארץ כרטיסי Nvidia?

    עדכון הזמנתי זוג מאווררים לכאורה תואמים עבור Asus Dual 3700 RTX, 14$ כולל משלוח מאלי אקספרס סרטון ב-youtube מראה איך לפתוח, סה"כ ממש לא מסובך נדהמתי על איכות ירודה של המאוורים ופלטה שמחזיקה, פלסטיק זול. זה עלה מעל 4000 שקל הכרטיס הזה. עוד לא יודע אם ההחלפה הצליחה, בינתיים המחשב עובד :)
  12. M

    DAC חדש של MSB ,מחיר: 95,000$

    אהה, זה ברור
  13. M

    DAC חדש של MSB ,מחיר: 95,000$

    לא מבין מה אתה אומר, של כל הממירים לאוזנייך נשמעים אותו דבר?
  14. M

    היצירה החדשה של מרטן

    במחיר צנוע של דירה בתל אביב... נו באמת
  15. M

    רסיבר Denon A1H במבחן

    כל השחקנים היום עברו לסדרות
  16. M

    מי מתקן בארץ כרטיסי Nvidia?

    אבל מה לגבי יבואן רשמי, תיקונים, מעבדה?
  17. M

    מי מתקן בארץ כרטיסי Nvidia?

    כן נראה לי זה המצב אבל זה כמו מטוס עם מנוע אחד :)
  18. M

    מי מתקן בארץ כרטיסי Nvidia?

    כן אני יודע, אבל אני איש תוכנה לא חומרה. בכל זאת עבודה עם ידיים דברים עדינים הזמנתי טכנאי דרך אתר מדרג, הוא זה שפירק את המאוורר, ניסה לנקות שם זה לא עזר, כנראה צריך להחליף דגם נדמה לי ASUS משהו מבוסס RTX 3070
  19. M

    מי מתקן בארץ כרטיסי Nvidia?

    כרטיס מהדור הקודם מאוורר הבעייתי נוטרל כרגע יש מאוורר אחד עובד, נראה לי שצריך להחליף אותם כחבילה, יש מלא חלקים שמוכרים באלי אקספרס, אבל חשבתי אם יש יבואן עם מעבדה מסודרת..
  20. M

    מי מתקן בארץ כרטיסי Nvidia?

    יש מעבדה רשמית? או לא רשמית? צריך להחליף אחד המאווררים, כרטיס עצמו בסדר קצת מתקשה למצוא. כמו עם חוק מירפי האחריות הסתיימה לפני כמה חודשים

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור