תוצאות החיפוש


  1. M

    אודיופילים יפנים

    כמות התלבושות מטורפת ותקליטי זהב (ופלטינה אני מניח) מופיע גם חלק במוזיאון הקאנטרי בנאשוויל.. אבל הם באמת רוצים המון כסף. במוזיאון של הדלתא בלוז מחירים עממים וגם במוזיאון של ה בי בי קינג, ובאחרון העסק ממש מושקע - מלא מולטימדיה
  2. M

    אודיופילים יפנים

    הייתי לדעתי - מסחטת כסף נהניתי הרבה יותר אם לדבר על מוזיאון במיסיסיפי
  3. M

    אודיופילים יפנים

    לא חבל לבזבז זמן טיול על ציוד? חזרנו מ-3 שבועות בארה"ב, מחזמר, שתי הופעות, ביקרנו בברים בנאשוויל, ממפיס, היינו במוזיאונים של בלוז במיסיסיפי, שמענו הופעות ג'אז בניו אורלינס קאנטרי, בלוז, ג'אז. ולא דקה אחת על ציוד.
  4. M

    שעון גרמין 8 Fenix במבחן

    לא בדקת בסוף את הניטור ואימון בחדר כושר?
  5. M

    5G - לשדרג אליו או לא לשדרג.

    אני אומר מעשית זה המצב היו לי ניתוקים באזור שלי, עכשיו חלק
  6. M

    5G - לשדרג אליו או לא לשדרג.

    אני לא מסכים שדרוג גם מעביר לסוג של רשת משודרגת, עם כיסוי טוב יותר מה זה 20₪?
  7. M

    מק בוק אייר כקור לרון

    זה מחשב נייד אתה רוצה לעשות ממנו שרת? גם להחליף מעבד ו/או להביא קירור חיצוני? אפשר הכל
  8. M

    מק בוק אייר כקור לרון

    זה לא משנה אם יש לך מקבוק פנוי אם Roon יצטרך לסרוק מחדש את כל הספריה כשאתה פותח את המחשב, זה לא ימצא חן בעינייך
  9. M

    מק בוק אייר כקור לרון

    צריך לבדוק אם Roon ידע להשתחזר במצב שינה. בדרך כלל זה לא בריא להריץ שרת על מחשב נייד. Roon הרי עובד כל הזמן ברקע
  10. M

    קהילת ה-DIY בישראל - פרק ראשון: בנצי גלעד

    זה מה שנקרא קיר של סאונד חוויה תודה למארח ולאורחים ולבנצי
  11. M

    חדשות High End

    מחליף אבל בעוד שנה
  12. M

    המהנדס הראשי של DIRAC עובר לקבוצת HARMAN, שבשליטת סמסונג

    דובר על זה שנים, התייאשתי מלחכות. אבל יש לי בוולוו מערכת של הרמן עם דיראק
  13. M

    המהנדס הראשי של DIRAC עובר לקבוצת HARMAN, שבשליטת סמסונג

    מעניין למה לא קנו אותם? הרי הם עובדים יחד הרבה שנים
  14. M

    המהנדס הראשי של DIRAC עובר לקבוצת HARMAN, שבשליטת סמסונג

    חח האמת עסק שם לא זז מי יודע מה מבין אותו
  15. M

    חדשות High End

    שיעבירו לירושלים בתור הזדהות
  16. M

    ראוטר/ספק כח

    אצלי מחשב מוציא רעש מכרטיס גרפי שמתלבש על יציאה HDMI.. זה משהו מוכר. בסרטים זה יכול להפריע בקטעים שקטים, לשמחתי מוזיקה מן הסתם יוצאת ע"ג USB אז אני אומר לא בהכרח חשמל..
  17. M

    סיכום אירוע השקת שעון Garmin Fenix 8

    גרמין זה אחלה, אני הרבה שנים איתם שוב, ריצה - זה פנטסטי אבל חדר כושר זה ביזיון גם ממשק לא נוח בכלל אם נגיד אני רוצה לתקן תרגיל, או מספר חזרות פשוט הזוי
  18. M

    סיכום אירוע השקת שעון Garmin Fenix 8

    אני אגיד לך מה.. לא יודע אם אתה בתחום התוכנה. לנהל קוד נפרד לכל בראנצ' זה עסק מאוד יקר. אתה צריך להחזיק כוח אדם רק על זה. לכן, מה שגרמין עושים, זה מה שיותר זול להם. בהתחלה ישנם פיצ'רים אקסקלוסיביים, אבל לאחר מכן זה מטפטף מטה.. בקיצר, מעניין אם תבדוק את המכשיר לפי הנקודות רשמתי כל דבר מעבר...
  19. M

    סיכום אירוע השקת שעון Garmin Fenix 8

    עכשיו לא, אבל הם מביאים בסוף, אם כי מפות לא מעניין אותי באופן אישי, אני לא רץ בלי טלפון אבל אימון משותף לכולם למשל היו דברים אחרים גם שבסופו של דבר הגיע עם עדכוני תוכנה לשאר המכשירים
  20. M

    סיכום אירוע השקת שעון Garmin Fenix 8

    אם תוכל, מעניין מה תהיה התרשמותך מתרגילי כושר, גם משקולות, בטן ומכונות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור