כמות התלבושות מטורפת
ותקליטי זהב (ופלטינה אני מניח)
מופיע גם חלק במוזיאון הקאנטרי בנאשוויל..
אבל הם באמת רוצים המון כסף. במוזיאון של הדלתא בלוז מחירים עממים וגם במוזיאון של ה בי בי קינג, ובאחרון העסק ממש מושקע - מלא מולטימדיה
לא חבל לבזבז זמן טיול על ציוד?
חזרנו מ-3 שבועות בארה"ב, מחזמר, שתי הופעות, ביקרנו בברים בנאשוויל, ממפיס, היינו במוזיאונים של בלוז במיסיסיפי, שמענו הופעות ג'אז בניו אורלינס
קאנטרי, בלוז, ג'אז.
ולא דקה אחת על ציוד.
אצלי מחשב מוציא רעש מכרטיס גרפי שמתלבש על יציאה HDMI.. זה משהו מוכר.
בסרטים זה יכול להפריע בקטעים שקטים, לשמחתי מוזיקה מן הסתם יוצאת ע"ג USB
אז אני אומר לא בהכרח חשמל..
גרמין זה אחלה, אני הרבה שנים איתם
שוב, ריצה - זה פנטסטי
אבל חדר כושר זה ביזיון
גם ממשק לא נוח בכלל אם נגיד אני רוצה לתקן תרגיל, או מספר חזרות
פשוט הזוי
אני אגיד לך מה..
לא יודע אם אתה בתחום התוכנה. לנהל קוד נפרד לכל בראנצ' זה עסק מאוד יקר. אתה צריך להחזיק כוח אדם רק על זה.
לכן, מה שגרמין עושים, זה מה שיותר זול להם.
בהתחלה ישנם פיצ'רים אקסקלוסיביים, אבל לאחר מכן זה מטפטף מטה..
בקיצר, מעניין אם תבדוק את המכשיר לפי הנקודות רשמתי
כל דבר מעבר...
עכשיו לא, אבל הם מביאים בסוף, אם כי מפות לא מעניין אותי באופן אישי, אני לא רץ בלי טלפון
אבל אימון משותף לכולם למשל
היו דברים אחרים גם שבסופו של דבר הגיע עם עדכוני תוכנה לשאר המכשירים