תוצאות החיפוש


  1. M

    Xiaomi 15 Ultra – מצלמה עם סמארטפון

    יש לאשתי אייפון, לי יש את גוגל, וילדים שלי עם סמסונג גוגל לכאורה נותן תמונה מאוד טבעית, גם בוקה, גם צבעים, ממש קיבלתי מחמאות מאנשים שמצלמים עם ציוד מקצועי.. אבל אשתי היא צלמת ויש בבית גם הסלבלאד וגם לייקה, ברור שזה לא עומד אפילו קרוב אם אתה שם את התמונה מהטלפון בפוטושופ. אני אגיד לך יש מרחק...
  2. M

    Xiaomi 15 Ultra – מצלמה עם סמארטפון

    מכשיר לא יותר טוב לא מגוגל 9 ולא מאיפון 16 -- לפי dxo ומקום ראשון בכלל שמור הרבה שנים ל-huawei IMHO ולייקה זה לא..
  3. M

    סטרימינג לעומת CD

    סתם, לא היה מעניין לבצע diff בין שני הריפים? אני זוכר פעם הייתה איזה מהדורה של Beatles ע"ג USB, ביצעתי חיסור של קובץ אחד מהשני ואת התוצאה הגברתי ב-60db.
  4. M

    סטרימינג לעומת CD

    לא אמרתי שאין הבדל בין מכשירים למי שמפריעה תעבורה, יש פתרונות
  5. M

    סטרימינג לעומת CD

    אבל רשת לא משחקת תפקיד אם אין תעבורה..?
  6. M

    סטרימינג לעומת CD

    ל-JRiver יש מזמן פונקציה memory play, הקובץ נפרס במלואו לתוך הזכרון לפני הניגון זוכר ב-aurender גם הייתה פונקציה של העתקה קובץ מהרשת לכונן מקומי לפני ה-playback זה מייתר את הדיון.. הרי כאשר JRiver מנגן פשוט תוציא כבל רשת החוצה.. אם נראה לך שזה מפריע אני רואה אצלי כי NAS מספיק להכנס ל-standby...
  7. M

    סטרימינג לעומת CD

    אולי עם המחירים האלה כדאי לקנות איזה google drive גדול. להזרים משם
  8. M

    סטרימינג לעומת CD

    לא מסכים, דיסקים "רגילים" מייצרים הפרעות אלקטרומגנטיות חבל על הזמן, מכאניות, חום, ומה לא. אתה צריך גופי קירור. אלא אם כן ספריה שלך קטנה ואתה יכול לשים הכל על כמה SSD או שאתה מוכן להוציא על מארז SSD או flash storage עמיד.
  9. M

    חברת TAD LABS היפנית - בישראל

    זה זמין עכשיו.. מ-11 ליולי
  10. M

    חברת TAD LABS היפנית - בישראל

    ציוד יפה! כמה זמן לוקח בימים האלה משלוח מיפן? הזמנתי מכונת גילוח עם EMS, שבוע לפני מלחמה עם איראן, תקוע..
  11. M

    עזרה בתיקן ROTEL cd player

    נזכרתי בתוכנית של ורדה ברדיו - "תזרקי אותו" :p
  12. M

    נגן AURALiC VEGA S1 איך להשיג?

    למה הכוונה "כדאי"? מחיר? אם אני לא טועה UK כבר לא מחזירה VAT לתיירים, אז אתה אלול לשלם מע"מ פעמיים, מבחינה הזאת אולי עדיפה אירופה
  13. M

    TCL C7K בגודל 98 אינטש – תחליף ראוי למקרן?

    אבל הבנתי שמבחינת תמונה PQ המסך טוב, לא? או שהוא טוב "למחירו"?
  14. M

    TCL C7K בגודל 98 אינטש – תחליף ראוי למקרן?

    Future proof, אני יודע.. אני לא מחליף כל שנתיים מסך בכזה גודל נראה לי צריך יותר מ-4K ראית שתקן HDMI כבר תומך בהרבה יותר גם 6 ס''מ עובי אם הבנתי נכון לא לגמרי יהיה שקוף בסלון בקיצור, נראה נחמד, אבל אין לחץ
  15. M

    סטרימינג לעומת CD

    אני שמח שזה עוזר למישהו, אבל מדהים שאנשים כותבים כאלה שטויות מאיפה יש לו כוח אגב? כתוב במפורש: אני זוכר שגם אצל אלדר בחנו שרת יעני אודיופילי נחשב ויקר לא סוחב. מצב עלוב, לא מצליח לסרוק ספריה כיוון של מתן יותר מדבר אלי לעשות VLAN אבל האם באמת רשת זאת צוואר בקבוק? יכול להיות דווקא צמד של...
  16. M

    TCL C7K בגודל 98 אינטש – תחליף ראוי למקרן?

    אני עדיין בשלב התירוצים
  17. M

    ביטוח בפני נזקי מלחמה

    לי אין חשק מאז 7/10 לא לסרטים ולא למוזיקה אבל למה להשכיב רמקולים? מה הקטע?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור