יש לאשתי אייפון, לי יש את גוגל, וילדים שלי עם סמסונג
גוגל לכאורה נותן תמונה מאוד טבעית, גם בוקה, גם צבעים, ממש קיבלתי מחמאות מאנשים שמצלמים עם ציוד מקצועי..
אבל אשתי היא צלמת ויש בבית גם הסלבלאד וגם לייקה, ברור שזה לא עומד אפילו קרוב אם אתה שם את התמונה מהטלפון בפוטושופ. אני אגיד לך יש מרחק...