מתנצל שנכנס לתוך הדו-שיח שלכם, אולי כבר הזכרתם את זה, קראתי חלקים רק -
עם RC יש עניין של הרגל וגם החלטה.
שינוי יכול להיות מאוד משמעותי, זה דורש אומץ להבין ולקבל את ה-reference החדש
אבל אצל נגיד חלק מהאודיפילים האגו כזה גדול שהם פשוט לא מסוגלים להודות בזה ששנים הם שומעים סאונד עקום ולהכנס...