תוצאות החיפוש


  1. M

    האם סמסונג ויתרה על מירוץ החדשנות החומרתית? הפרשנות למהלך של סדרת ה-S

    אהה, היו לי סמסונג בעבר. לילדים יש סמסונג אני עם גוגל בשנתיים האלה יותר קל ליצרן לנהל גרסה אחת עבור המכשירים לא?
  2. M

    Ifi lan ipurifier

    לא חשמל, אתרנט
  3. M

    Ifi lan ipurifier

    ואללה KSP מוכרים את זה זה עושה בידוד גלווני
  4. M

    Ifi lan ipurifier

    זה לא רלוונטי עבור LAN.. עדיף מה שגיא כתב אם כבר.. ולא להכנס לניתוח טכני
  5. M

    האם סמסונג ויתרה על מירוץ החדשנות החומרתית? הפרשנות למהלך של סדרת ה-S

    חומרה לחוד תוכנה לחוד. אי אפשר להוציא עדכוני AI (למי שרוצה, אני אף פעם לא התחברתי ל-bloat ware שלהם) לסדרות אחרות?
  6. M

    מחשבות על אודיופיליה - ציוד, מוזיקה ואנשים

    נו ממש מחדש :ישן: כאילו, אנחנו חיים על ירח? ברור
  7. M

    למה כמעט תמיד פורומים אודיופיליים מתגלגלים לפסים אישיים?

    זה אופייני בארץ - סוג של "מצ'ואיזם" גברי, אגו מנופח (אפשר לחשוב המצאת תרופה לסרטן.. לבזבז כסף זה הכי קל שבעולם) לאחרונה לא ממש פעיל בפורומים בחו"ל, אבל תרבות הדיון גם באנגליה וגם באמריקה די שונים מכאן. אבל נו, אם זה עושה לאנשים אחרת יהיה משעמם בפורומים. גם אני חטאתי
  8. M

    מה אנחנו באמת קונים כשאנחנו קונים ציוד אודיו?

    מתנצל שנכנס לתוך הדו-שיח שלכם, אולי כבר הזכרתם את זה, קראתי חלקים רק - עם RC יש עניין של הרגל וגם החלטה. שינוי יכול להיות מאוד משמעותי, זה דורש אומץ להבין ולקבל את ה-reference החדש אבל אצל נגיד חלק מהאודיפילים האגו כזה גדול שהם פשוט לא מסוגלים להודות בזה ששנים הם שומעים סאונד עקום ולהכנס...
  9. M

    בין אופי להנאה: האופן בו תכונות אישיות מעצבות את היכולת שלנו ליהנות ממוסיקה

    אז לא כולם כאלה :) יש גם תקופות, כמו עם כל מחלה (שדרגת?) יש מצבים של התפרצות
  10. M

    בין אופי להנאה: האופן בו תכונות אישיות מעצבות את היכולת שלנו ליהנות ממוסיקה

    מבחינת אנשים רגילים (?) קניית כבל ביותר מ-100 ש"ח זאת הפרעה :cool: אני זוכר חבר שלי פעם צחק עלי ממש..
  11. M

    בין אופי להנאה: האופן בו תכונות אישיות מעצבות את היכולת שלנו ליהנות ממוסיקה

    א, למה לקחת את זה אישית? אודיופיליה לדעתי זו כן סוג של הפרעה כמו הרבה דברים אובססיביים. אבל אם זה גורם להנאה למה לא? האמת יש גם סוגים שונים של אודיופילים, יש באמת כאלה עם שני אלבומים, אבל יש כאלה כמו עמיר עם ידע אנציקלופדי במוזיקה קלאסית ואפשר גם לעשות סוויץ' ממצב של אודיופיל למצב של...
  12. M

    ביקור אצל ערן אודיו פריק רעננה

    גם לי הייתה אינטראקציה מאוד חיובית עם ערן
  13. M

    אודיופיל מול חובב מוסיקה: מי באמת נהנה יותר?

    מוכר, אבל זאת בעיה. העולם לא מסתובב סביב אודיופילים, צריך להנות ממוסיקה ברזלים אני מוצא את זה סוג של OCD אצל הרבה אנשים בתחום. הם לא נהנים בכלל, רק כמה רגעים ואז חיפוש לאחר רכישה הבאה.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור