חיברתי מלקו לכרטיס הרנדרר (סטרימר) בדאק של ה- MSB
התעלפתי מהתוצאה. נקיון, הפרדה, זרימה, חלקות, אימג׳ינג יותר טוב, יותר אנרגיה בצליל, ריאליזם וכל הסופרלטיבים האחרים.
אבל עזבו אתכם, המשיכו לחבר סטרימר לראוטר של ספק האינטרנט, אלה הרי אותם הביטים :אצבע מורמת