תוצאות החיפוש


  1. atmos

    INNUOS ZEN MK 3 - עדכון

    עדיין תצטרך סרבר טוב
  2. atmos

    הארה: INNUOS ZEN MK.3

    מוצרים מעולים ללא ספק (במיוחד ה- statement). בדיגיטל, הסרבר/נאס או קובץ המקור הנשלח אל הסטרימר או הרנדרר חשוב מעין כמותו! אצלי בסטאפ, שדרוג הסרבר ( melco N1Z ) היה כה משמעותי -ממש כמו שדרוג הממיר ( MSB the analog Dac עם network renderer v2) בנוסף, איכות הרשת הביתית קריטית לא פחות. כל שינוי הכי...
  3. atmos

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
  4. atmos

    המלצה לדאק

    לומין t2 אחלה מכשיר (4500 יורו)
  5. atmos

    אקוסטיקה בדיקת חדר לאיתור בעיות אקוסטיות

    יש ל- audionet אפליקציה כזו. לא ניסיתי, אבל בטוח שמצויינת כמו כל המוצרים שלהם. http://en.audionet.de/apps/carma/
  6. atmos

    מתג אודיופילי משנה, זו לא שאלה, זו הצהרה!

    חיברתי מלקו לכרטיס הרנדרר (סטרימר) בדאק של ה- MSB התעלפתי מהתוצאה. נקיון, הפרדה, זרימה, חלקות, אימג׳ינג יותר טוב, יותר אנרגיה בצליל, ריאליזם וכל הסופרלטיבים האחרים. אבל עזבו אתכם, המשיכו לחבר סטרימר לראוטר של ספק האינטרנט, אלה הרי אותם הביטים :אצבע מורמת
  7. atmos

    מנוי לQobuz

    :בעד: גם ב msb ההארדוור דקודינג משובח. בהקלטות מסויימת אני מעדיף את גרסת ה-mqa הרבה בשר והרגשה של משהו יותר ריאליסטי
  8. atmos

    עלויות DAC וסטרימר

    או בקיצור, כדי לשמוע אודיו דרך דיגיטל בצורה מושלמת יש לוודא שמהשניה שהסטרים יוצא מתוכנת הניגון דרך האינטרפייס של הרשת הוא חייב להיות מושלם עד להגעתו לדאק
  9. atmos

    עלויות DAC וסטרימר

    אני מדבר על פריימים שעוברים בשכבה 2 של tcp/ip בין המיוזיק סרבר אל הסטרימר -כל נזק לפאקטה, בתזמון, ברעש או בדאטה לא רלוונטי לסטרים של האודיו(למשל ב-רון הפאקטים מפוצצים באינפורמציה שקשורה לקונטרול ולאו דווקא לסטרים- סוויץ׳ טוב ידע לטפע בבעיה הזאת)יגרום לדגרדציה בסאונד. זה סופר קריטי בניגון דרך הרשת.
  10. atmos

    עלויות DAC וסטרימר

    עם כל הכבוד למיסטר מקגאוון (ויש הרבה כבוד), לבוא ולטעון בהינף סרטון וידאו מצ׳וקמק ב-youtube של- switch אין השפעה על הצליל בניגון דרך הרשת (שמחייב מכשיר כזה בנתיב הסיגנל)זה מוזר ואף הזוי. הבעיה בסוויצ׳ים רגילים כמו לדוגמה של היצרן סיסקו, שהם מעולם לא תוכננו לטפל בסיגנל אודיו כמו שבאמת צריך, אלא...
  11. atmos

    מלחמת ה-DR

    ה-DR מוצג גם ב-רון, אבל רק עבור קבצים לוקלים (לא דרך קובאז או טיידל) אגב DR נמוך זה לא תמיד דבר רע. למשל במוזיקה מועטת כלים ו/או מוזיקה אלקטרונית עדיף דווקא ערך נמוך (אחרת ישעמם את המאזין) ועובדה שמאסטרים לא סתם משוחררים בצורה הזו. במוזיקה סימפונית ברור שעדיף dr גבוה (אם כי גבוה מדי זה יכול...
  12. atmos

    טלפון בקשה המלצה לאפקליצייה למזג אוויר אמינה

    Foreca - מתבסס על מודל חיזוי מזג אוויר הטוב ביותר בעולם - ECMWF מדויק להפליא או weather underground
  13. atmos

    השקה: מסכי אולד מבית פיליפס

    כנ״ל- טלוויזית לד 55 יקרה(עם תמונה באיכות מצויינת) שהלך לה פעמיים כרטיס וידאו תוך שנה. שירות מעבדה נוראי. לא ממליץ
  14. atmos

    כבל רשת

    זה אנטרי לבל, אבל כמובן שיש מוצרים הרבה יותר טובים כמו מלקו וטלגרטנר m12
  15. atmos

    כבל רשת

    :בעד:
  16. atmos

    כבל רשת


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור