תוצאות החיפוש


  1. atmos

    אספרסו מוזיקה ושרת

    ואפרופו, נשגב מבינתי מה ההתלהבות שלכם מרום קורקשיין? זה הרי לא ביט פרפקט כלומר ישנו איבוד מידע במניפולציה הזו
  2. atmos

    אספרסו מוזיקה ושרת

    אם המכשיר לא חופר בהקלטה ומוציא ממנה כל פרט הכי קטן וזה כן כולל צפצוף או תדר כזה או אחר ואמביינס, זה לעולם לא ידמה מוזיקה ריאליסטית העיגול פינות מיועד לסתומי אוזניים
  3. atmos

    אספרסו מוזיקה ושרת

    עדיף מאשר להיות זקן עם אוזניים סתומות שלא מבין בסאונד. הרי 80 אחוז מהאנשים פה ציודופילים שלא אחזו בחייהם בכלי נגינה או עמדו על במה ויודעים מהי טונליות נכונה של כלי. פותח השרשור ביקש המלצה וקיבל רעיון מעולה להתנסות במוצרים לא פחות ממדהימים, כי מה לעשות, המכשירים שלהם בטופ!
  4. atmos

    אספרסו מוזיקה ושרת

    רק לומין. קורע את כולם
  5. atmos

    אקוסטיקה Elbphilharmoni concert hall in Hamburg

    איזה יופי קרדיט gleeds- wbf
  6. atmos

    roon core and roon arc

    במקום לפתוח פורט בפיירוול, אפשר לנסות בריברס ssh tunnel אבל זה דורש שה-core יהיה לינוקסי ושהסלולר יתמוך ב-open ssh מסורבל קצת אבל יותר בטיחותי
  7. atmos

    roon core and roon arc

    ושוב זה דאטה של קובץ לא pcm
  8. atmos

    roon core and roon arc

    אבל סביר שה- core עושה pass through מבלי לגעת אל האפליקציה שעושה את הדקודינג ואז זה ממש מדמה ראוטר שמעביר payload דרך ראוטר אחר
  9. atmos

    roon core and roon arc

    אתה בטוח שכך זה עובד? זה מה שרואים במסלול הסיגנל ב-ui של roon? אבל תכלס מה זה משנה? כולה הדאטה ( לא הסיגנל) עובר דרך ראוטר נוסף לא אמור להיווצר לייטנסי וזה אמור להיות שקוף למשתמש וכמובן לא משפיע על הסאונד בשום צורה.
  10. atmos

    אלבומים ישראלים אודיופילים?

    לגמרי! איזה יופי לא שמעתי אותה שנים….
  11. atmos

    אלבומים ישראלים אודיופילים?

    לא יודע אם אודיופילי, אבל הנה כמה דוגמאות להקלטות שנשמעות ממש טוב לא בהכרח עם דיינמיק ריינג׳ גבוה נקמת הטרקטור - מטבח אקוסטי איתמר ארז וישי אפטרמן new dawn כנסיית השכל - דברים בלחש היהודים - לטעמי רוב הקטלוג המכשפות הבנות נחמה רעש גבע אלון - רוב ההקלטות
  12. atmos

    ..."גבירותי ורבותי, מהפך!"

    יפה מאוד! רק איך יוצאים למרפסת?
  13. atmos

    דאק לעומת פטיפון

    מה שהוקלט באנלוג עד תחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת סביר שישמע יותר טוב ברוב המקרים במכשירים אנלוגיים, משום שהשתמשו אז בציוד אנלוגי בהקלטה, וההמרה לדיגיטל של אותו סליל נעשתה עם ADC לא מספיק טוב ועם שעון לא מספיק איכותי כמו שיש בימינו. גם רימסטר סביר שלא ישמע מספיק טוב משום שהסרט המגנטי התבלה...
  14. atmos

    ממיר דיגיטלי לאנלוגי MSB Discrete במבחן

    התכוונת נכון ל-20 שנה האחרונות :-) מת על האנלוג דאק ״הזקן״ שלי! הגעתי איתו לרמה גבוהה מאוד! אבל הלומין x1 החדש שלי ליגה אחרת לגמרי, לא דומה לשום דבר ששמעתי עד כה ושמעתי מלא דאקים יקרים להחריד מהחברות המובילות. פשוט עילוי אנלוגי
  15. atmos

    כמה מכשירים צריך חובב מוזיקה על המדף?

    הייתי במצב דומה לשלך. ואז רכשתי Lumin x1 והשאר היסטוריה. יקר אבל לא צריך סוויץ׳, לא צריך כבל חשמל, ולא צריך טרנספורט יותר. רק נאס (או dok) וקובאז… קורע את כל מה ששמעתי (ושמעתי הרבה מאוד וגם היו לי רבים וטובים מהשורה הראשונה!)
  16. atmos

    מגבר החלום הרטוב של האודיופילים הכבדים בעולם כאן בישראל

    גם עם 60-70 ס״מ אפשר להגיע לתוצאה טובה מאוד (עם בס ריפלקס קדמי), אבל מסכים איתך שהייאנד אמיתי מתגלה כשהרמקולים רחוקים מקירות אחוריים וצדדיים מטר-שניים וגם כשהספה רחוקה מהקיר האחורי וכשאין שום חפץ בין הרמקולים (מזנון, טלוויזיה, סטנד) גם לא מאחורי הקו שמחבר בין הרמקולים. בבתים פרטיים (או בדירות...
  17. atmos

    מגבר החלום הרטוב של האודיופילים הכבדים בעולם כאן בישראל

    בלי לפגוע לך בפרנסה, אבל וואלה, המפלצות האלה כבר לא עושות לי את זה… :p לא עדיף מינימליזם? שני מכשירים על המדף וזהו…? בימינו אפשר למצוא אחלה מכשירים בשמינית הגודל שלא מתחממים לטמפ׳ הזויות (class A/B) ושמשתלבים ויזואלית יפה בסלון
  18. atmos

    מחשבות למעלה

    לאחרונה התחדשתי בפלאגשיפ שלהם ה-x1. מכשיר עילוי, מתעלף ממנו בכל פעם מחדש
  19. atmos

    במילה אחת

    מה לעשות שכדי לשמוע גיטרה חשמלית חייבים להתחבר למגבר מוניטור וכשיש 1000 איש באולם צריך לחבר pl מהמוניטור של כל נגן וזמר אל הקונסולה ומשם להגברה אחרת לא ישמעו. וזה עדיין נשמע חי נושם ומלהיב הרבה יותר מכל בלבולי הביצים האודיופילים יורד נמוך ומרעיד את הקישקע ברמות שאנחנו רק יכולים לחלום עליהן.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור