תוצאות החיפוש


  1. atmos

    כמה פעמים אפשר לטחון מה יותר טוב תקליט או דיגיטאלי?

    צר לי לאכזב אותך, אבל כנראה המערכת שלך לא כזאת טובה כפי שאתה חושב. סטרימר שסתם תוקעים אותו בחשמל ומחברים מהראוטר אל המערכת לעולם לא ישמע טוב יותר מפטיפון. תמיד יהיה רזה, לא מספיק ריאליסטי ולא מוזיקלי בהשוואה. אם תצא מהקיבעון המחשבתי ותשנה גישה ותתייחס לרשת הפנימית מאחורי הראוטר (wifi+Lan) כמעגל...
  2. atmos

    מגברי סופר אינטגרייטד

    Audionet Humboldt Analog domain isis m75 מגברי על!
  3. atmos

    דאקים איכותיים במחירים שפויים

    Lumin p-1 mini מכשיר מדהים!
  4. atmos

    משהו ב- OLED מחטיא משהו בפרטים , עומק צבע

    עד לפני שנתיים לערך(לא יצא לי לעקוב אחרי השיפורים האחרונים) ה-full array led של סוני הרגישה לי יותר טבעית מה-oled וגם הרגיש יותר כיף לצפות בה סתם בתוכניות בטלוויזיה ב-yes. אולי בסרטים בבלו ריי 4-8 k בחדר חשוך האולד תעלה על הלד, אבל לשימוש יום יומי הלד עדיפה, לפחות לעיניי
  5. atmos

    קו מתח נפרד למערכת

    הגיוני תודה
  6. atmos

    קו מתח נפרד למערכת

    למה צריך? ראיתי פעם שכתבת את זה בפורום. שאלתי חשמלאי וביקש 1500 ש״ח רק על איזון פאזה, נשמע לך הגיוני התמחור? העפתי מהפאזה של המערכת את הצרכנים המרעישים, כמו מקרר, תמי 4 דימרים וכו׳ וזה עשה פלאים. אתה חושב שאיזון הפאזה יביא עוד שיפור? או שזה משהו בטיחותי שצריך לבצע?
  7. atmos

    Roon vs a good streamer

    ומן הסתם, רנדרר של מכשיר יעודי ישמע ברוב המקרים יותר טוב ממחשב, אלא אם אתה קונה סרבר/סטרימר (שהוא בעצם סוג של מחשב) יקר מאוד של אנטיפידיס, טייקו, פינק פאון וכיו״ב...
  8. atmos

    Roon vs a good streamer

    אם איכות הסאונד חשובה לך, עדיף לא לעבוד עם roon, אלא להשתמש באפליקציות שתומכות ב-upnp שהוא פרוטוקול light weight ונשמע יותר טוב. לדוגמה Jplay של Jcat עובד כך - נשמע אחלה והיוזר אינטרפייס שלו ממש טוב!
  9. atmos

    כל אחד והמסע שלו

    יש לי את זה בגירסת dsd 256 מ-hdtt שחזור מדהים מטייפ. אחת ההקלטות!
  10. atmos

    רמקולים רמקולים בתקציב של עד100K?

    אם אתה מחפש סאונד אז Vivid audio - kaya 90 או B1 decade או בתוספת giya g4s2 אם אתה מחפש להיות אודיופיל זב חוטם ומשדרג סידרתי אז יש אחלה אופציות: ווילסון, מג׳יקו, פוקאל
  11. atmos

    נגן שוקל לרכוש נגן SACD .וצריך עזרה מעוסקי בתחום שבאתר תודה

    ראיתי איזה מרנץ נחמד בלוחות, שווה בדיקה אולי? http://www.hifimusic.co.il/Marantz-UD7007-SACD-CD-BLU-RAY-player-p402422.html#p402422
  12. atmos

    קבצי DSD

    במקום לטרחן תגובות מתלהמות, ממליץ שוב לנסות את ההקלטות האלה
  13. atmos

    קבצי DSD

    https://www.enjoythemusic.com/superioraudio/guiltypleasures/0708/hdtt.htm
  14. atmos

    קבצי DSD

    לא השוותי. לאוזניי זה נשמע פשוט מדהים!
  15. atmos

    קבצי DSD

    אתה טועה בגדול. יש לי משהו כמו 30 אלבומים ב- dsd 256 pure, מועבר מטייפים ללא pcm editing נשמע פנטסטי. ממליץ לנסות https://www.highdeftapetransfers.ca/ ישמע במיטבו אם מטפלים כמו שצריך ב- stream שנכנס לסטרימר מהפרעות EMI/RF
  16. atmos

    צוות האתר מרכין ראש. חברינו היקר פיני הלך לעולמו

    מצטער לשמוע. חיבבתי אותו. הבין טוב בסאונד יהי זכרו ברוך (ורד נבול)
  17. atmos

    ג'ף פריץ מ-SoundStage מצטרף לחברת מג'יקו...

    מעניין אם כתוצאה מכך יאלץ להפרד מהויויד G1 spirits שלו תנחומיי, אם כן... https://www.soundstageultra.com/index.php/reference-systems/jeff-fritz
  18. atmos

    על מערכת שמע ייחודית ועל הקרב בין טייפ סלילים, פטיפון ו-SACD - איך הם נשמעים ומי ניצח?

    טייפ סלילים זה אחד הדברים הכי cool שיש! כיף לך :אצבע מורמת

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור