למה צריך? ראיתי פעם שכתבת את זה בפורום. שאלתי חשמלאי וביקש 1500 ש״ח רק על איזון פאזה, נשמע לך הגיוני התמחור?
העפתי מהפאזה של המערכת את הצרכנים המרעישים, כמו מקרר, תמי 4 דימרים וכו׳
וזה עשה פלאים. אתה חושב שאיזון הפאזה יביא עוד שיפור?
או שזה משהו בטיחותי שצריך לבצע?